מהי קארמה?

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

קארמה נתפסת בעיני רבים כמושג רוחני מיסטי שלא תמיד מבינים את משמעויותיו. אולם משמעותו בהינדית פעולה והיא מדברת על כוחותיו של האדם ביצירת המציאות בא הוא חי. התפיסה של הקארמה גורסת כי אדם אינו יכול להתחמק מהתוצאות של מעשיו וכי הוא יסבול או ישמח רק אם יצר במו ידיו את התנאים לסבלו או לשמחתו. לפי התפיסה של הקארמה אי ידיעת החוק אינה מגינה על האדם מפני חשיפה לתוצאות שלו.

כמה פעמים הרגשתם שאתם נתקלים בקשיים, ואותו סוג של קושי מגיע בצורה אחרת עם אותם דפוסי תבניות ומעגלים, אבל כל פעם בלבוש אחר. במונחים של פסיכולוגיה הגורמים שמניעים אותנו ימשיכו להניע אותנו באותן תבניות ומעגלים עד שנצליח להבין ולשנות אותם. דרך הבנת העבר נבין את ההווה עם כלים לעתיד ובכתבה זו אתן לכם כלים בשאיפה לחיים טובים יותר.

סיבה ותוצאה – "אתה עתיד לקצור את שזרעת" הידוע גם בתור חוק "סיבה ותוצאה". על פי תפיסה זו של הקארמה, מה שאנחנו מוצאים אל היקום הוא מה שנקבל בחזרה ממנו. כלומר, אם אתה רוצה לחיות בעולם שמח, אוהב, מלא שלום אזי עליך להתנהג בשמחה, באהבה ובשלום. יצירה – החיים לא פשוט "קורים", הם נוצרים מתוך השתתפות פעילה שלנו. יש קשר תמידי בינינו ובין היקום, הן מבפנים ברגשותינו והן מבחוץ בפעולותינו. ביהדות הקבלה גורסת כי הבריאה אינה אירוע, אלא תהליך המתרחש בכל עת וכי האדם תמיד לוקח חלק פעיל במעשה הבריאה של העולם בו הוא חי בכל מחשבה, פעולה ומילה שיוצאת מפיו.

הענווה – כל מה שצריך הוא פשוט לשנות את הדרך שבה אתה תופס את הדברים והמציאות תשתנה בהתאם. גישת הקארמה גורסת כי מה שאתה מסרב לקבל יקרה גם בלעדיך. היכולת לשנות את התפיסה שלנו לגבי העולם היא בסופו של דבר גם היכולת שלנו לשנות את העולם.
הצמיחה – בכדי לצמוח באמת עלינו לשנות את רוחנו ונפשנו,

האחריות – בכל פעם שיש משהו לא בסדר בחיי זה אומר שמשהו לא בסדר אצלי. אנחנו מראה של כל מה שסובב אותנו, וכל מה שמקיף אותנו הוא מראה שלנו. לכן עלינו לקחת אחריות על מה שמתקיים במציאות שלנו.
המיקוד – אם אנחנו ממקדים את המחשבה שלנו בדברים טובים זה בלתי אפשרי לחשוב על דברים שפלים כמו כעס או תאוות בצע.
הנתינה – אם אתה מאמין כי משהו הוא נכון, אזי משהו בחייך יקרא לך לתרגם את האמונה הזו למעשים. כזו היא למשל האמונה בנדיבות ונתינה, אם אתה מאמין כי בני אדם צריכים לעזור ולסייע אחד לשני, עליך להתנהג בהתאם. היה נדיב לעולם והעולם יהיה נדיב אליך.

חוק כאן ועכשיו – חיי את חייך, החיים הם מה שקורה לך עכשיו לעיתים תוכניות לעתיד וחלומות מונעים מאתנו לחוות את החיים.
המשמעות וההשראה – מה שתקבל בחזרה ממשהו הוא מה שהשקעת בו. אם השקעת אהבה בילד שלך אתה תזכה לאהבה בחזרה. הערך האמיתי של כל דבר בחיינו, הוא תוצאה ישירה של האנרגיה והכוונה שהשקענו בו. תנו ערך לדברים והם יהיו בעלי ערך בעבורכם.

אם ברצונכם לחוות, ללמוד ולהבין, תיפתח סדנא בתאריך ה-3.8.2016 בה יינתנו כלים בעזרת הנומרולוגיה, הבנת המזל האסטרולוגי, מהות האותיות העבריות והשפעתן. תרכשו כלים מעצימים שתוכלו לממש בחייכם. חמישה מפגשים מעניינים ומהנים.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך