מ.ס אשדוד לא תצרף את שחקני ההגנה הבולגרים

הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד, המאמן רוני אואט ועידן בן אבו, חבר הצוות המקצועי והסקאוט, החליטו שלא לצרף את שני שחקני ההגנה הבולגרים, מקבוצת מונטנה, אסן גאורגייב וחריסטופור חובצ'ב. אואט ובן אבו צפו בשלישי בגמר גביע בולגריה בה השתתפה מונטנה ולא התרשמו. השניים המשיכו לגרמניה לבדוק מחנה אימונים לקבוצה.
אואט ובן אבו
יחליטו על הזרים בקרוב. אואט ובן אבו

במ.ס. אשדוד החליטו לא לצרף את שני שחקני הגנה הבולגריים מקבוצת מונטה, אסן גאורגייב הבלם, 22 וחריסטופור הובצ'ב, מגן שמאלי, 20, לאחר שאנשי הצוות המקצועי, רוני אואט המאמן ועידן בן אבו, חבר הצוות המקצועי והסקאוט, לא התרשמו מהם.

כזכור בדקה אשדוד שני שחקנים בולגרים כאופציה לחיזוק ההגנה. השניים מקבוצת מונטנה הבולגרית: אסן גאורגייב וחריסטופור חובצ'ב. השניים הומלצו על ידי אמיל ולב, שמאמן את מונטנה ובעבר שיחק באשדוד. אואט ובן אבו, צפו בשניים במהלך משחק הגמר, הבולגרי, אליו העפילה מונטנה, אבל החליטו כי השניים לא עונים על הפיות המקצועיות שלהם.

אגב, השניים גאורגייב והובצ'ב, שייכים לסגל של הנבחרת הצעירה של בולגריה, כך שמדובר בשחקנים עם רקורד. העבודה שבאשדוד ויתרו עליהם, מלמדת אולי על החיזוק שהקבוצה מחפשת. באשדוד החליטו ללכת על 4 שחקנים חיזוק כרגע, בלם, מגן שמאלי, קשר וחלוץ, אם המושאל, מאוריסיו קורדיירו יחזור לקריית-שמונה ולא יישאר. העדפה היא תחילה למצוא שחקני הגנה.

מבוגלריה יצאו השניים לגרמניה, שם יחפשו מקום למחנה אימונים לקבוצה. בבולגריה עם צפו באזור המיועד למחנה האימונים ליד סופיה ועתה יצפו במחנה אחר, באזור ברלין. לאחר שובם ארצה יקבלו החלטה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך