מדלית כסף ליעקב טומרקין באליפות אירופה ב-200 מטר גב

השחיין האשדודי, יעקב טומרקין זכה בתואר סגן אלוף אירופה ב200 מטר גב, באליפות אירופה הנערכת בלונדון. טומרקין , שזה המרחק והסגנון שלו, סיים במקום השני עם זמן של 1:56.97 שניות. טומרקין מועמד למדליה בריו הקיץ באולימפיאדה.

ממשיך בהצלחה הבינלאומית שלו.

יעקב טומרקין השחיין האשדודי, הוסיף לעצמו תואר חשוב, סגן אלוף אירופה, כשסיים במקום השני באליפות אירופה בלונדון, ב-200 מטר גב, הסגנון והמרחק החזקים שלו.

טומרקין, כאמור, עמד בציפיות והביא מדליה במשחה ל-200 מטר גב. טומרקין הגיע עם התוצאה הרביעית בטיבה, שחה נהדר וסיים במקום השני עם זמן של 1:56.97 שניות, כשרק הפולני רדוסלב קאבצקי לפניו.

טומרקין כבר הבטיח עוד לפני אליפות אירופה את המקום שלו בריו, באולימפיאדה שתערך בקיץ, באוגוסט. אבל עכשיו הוא הפך להיות אחד המועמדים הבולטים בעולם למדליה באולימפיאדה, השיג שעדיין לא הצליח לעשות אף שחיין ישראלי. אגב טומרקין מחזיק בהישג השיא באולימפיאדה מקום 7 במרחק הזה 200 מטר גב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך