כתב אישום נגד אורי ריבקין בגין עבירות מין ב- 21 קטינות

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד אורי ריבקין, תושב אשדוד בן 52, בגין מעשה סדום בקטינה, מעשים מגונים בנסיבות אינוס (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בפומבי, מעשים מגונים, ניסיון למעשה מגונה והתפרצות לדירת מגורים. הנאשם ביצע את העבירות ב- 21 קטינות בנות 10- 17 בערים במרכז הארץ
5 ילדות הצביעו על תמונתו של אורי ריבקין - ואישרו: הוא תקף אותנו

על פי כתב האישום, במהלך השנים 2014-2016 ועד סמוך לפני מעצרו, ביצע הנאשם עבירות מין רבות בקטינות. במועדים רבים, ובתדירות גבוהה הגיע הנאשם לבתיהן של הקטינות, ברחבי הארץ, בשעות הצהרים, בהן הקטינות שבות מן המסגרות החינוכיות, וארב להן עד לכניסה לביתן.

הנאשם נהג לפנות אל הקטינות, לשאול האם הן לבדן בבית ולרכוש את אמונן בהציגו את עצמו בכזב כמדריך, לרוב מתחום הספורט או השחייה. הנאשם נהג לשאול את הקטינות היכן מתגורר הוועד של הבניין או היכן מתגוררת משפחה כלשהי בכתובת, לאחר שסרק לכאורה את תיבות הדואר בבניין וזאת כדי ליתן הצדקה למעשיו במקום. במהלך השיחה, בחדרי המדרגות, בביתן של הקטינות או בבית ספרן, התייחס הנאשם לפרטי הלבוש השונים אותן לבשו הקטינות ולמידותיהן וביקש מהן, באמתלות שונות, למדוד את היקף הירך או מידת החזה על גופן באמצעות ידיו.

לעיתים ביקש הנאשם מהקטינות לצפות בו בזמן שהוא מודד בגד ים או בגד תחתון, חשף בפניהם את איבר מינו, נגע באיבר מינו, ואונן בפניהן, לשם גירוי וסיפוק מיני. במהלך אותם מפגשים עם הקטינות, בחלק מהמקרים, ביצע הנאשם מעשה סדום ומעשים מגונים בנסיבות אינוס, בגופן של הקטינות ובפניהן, ללא הסכמתן.

כמו כן, המשיב נהג לעקוב אחר פרסומים שונים באינטרנט הקשורים למעשיו ומשהבין שהצליח שלא להיתפס במקרה פלוני המשיך המשיב לבצע את זממו בקטינות נוספות, במשך תקופה של שנתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך