בשישי נפרדים מהליגה הלאומית מול לוד

ביום שישי מול בני לוד (16.00, אצטדיון טוטו בלוד) תערוך מ.ס אשדוד את משחק הפרידה שלה מהליגה הלאומית. המאמן רוני אואט יעניק דקות משחק לשחקנים שלא קיבלו אותן לאחרונה. כמו שזה נראה עידן מקדש, ניר ברדע ועדן בטיט צפויים לפתוח בהרכב. האבחנה לזמן ההחלמה של משה אוחיון בשל השבר בשורש כף היד, בין 4-6 שבועות.

זהו. בשישי (16.00, אצטדיון טוטו בלוד) מסתיים הפרק של הליגה הלאומית באופן רשמי. העולה החדשה לליגת העל מ.ס אשדוד תשחק את 90 הדקות האחרונות בליגה הלאומית. תם ונשלם.

כמו שזה נראה, המאמן רוני אואט, יעניק דקות משחק לשחקנים אשר לא קיבלו זאת לאחרונה. נראה כי בהרכב יפתחו עדן בטיט בתפקיד המגן וצמד הבלמים עידן מקדש וניר ברדע, מה שמלמד שצמד הבלמים הקבוע, מיקי סירושטיין וניבלאדו, ינוחו.

לגבי הקשר משה אוחיון, הרי שהאבחנה לגבי זמן ההחלמה בשל השבר בשורש כף היד, יהיה בין 4-6 שבועות. אוחיון: "מקווה להחלים עוד לפני כן". ההערכה היא שאוחיון אמור לחתום בשבוע הבא על הארכת חוזהו בקבוצה. כמוהו גם הקשר רועי בקל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך