בשורה משמחת לזוגות הצעירים ומשפרי הדיור באשדוד

בקרוב יוכלו הזוגות הצעירים, הסטודנטים, ושאר משפרי הדיור להנות מבניין יוקרתי המכיל 240 יח"ד המיועדות להשכרה, ולשינוי פניה של השכירות בעיר אשדוד
מתחילת השנה- עליה חדה במכירת דירות חדשות באשדוד

בשורות טובות לזוגות הצעירים תושבי העיר אשדוד, וועדת התכנון ובניה של עיריית אשדוד הכריזה כי בקרוב מאוד תאושר בקשה לבניית מגדל דירות המיועד להשכרה בלבד. גודל הדירות שצפויות להיות קטנות היינו עד 40 מ"ר.

על פי התכנון לבקשת ההיתר שהוגש בוועדה יוקם ככל הנראה בניין בן 27 קומות שיכיל בתוכו לא פחות מ-240 יחדות דיור חדשות לרווחת הציבור, כאשר המיקום של המבנה היינו ברחוב אורט בסמיכות לבית הדר, גבעת יונה וכדי להמחיש לכם יותר את המיקום מדובר על השטח בו יישנן תחנות הדלק גל הראשונים ודור אלון, ובניין המשרדים בו ממוקמת מערכת העיתון מגזין ואתר 'אשדוד אונליין'.

לפי בקשת היתר של הבניין, חברת ג'נרל אינבסטמנט אר.אי.בי. לימיטד אשר יוזמת ובונה את בניין המגורים, בקשה מעיריית אשדוד לשנות את כמות היחידות שאושרו, ובמקום 160 יחידות, ביקשה החברה להגדיל ל- 240, וכעת החברה ממתינה לאישור ופי ע"מ להתחיל ולבנות את בניין המגורים המיועד להשכרה ושאמור להביא בשורה מרעננת לשוק השכירות בעיר אשדוד ובשיתוף פרויקטים נוספים שנבנים ע"י עירית אשדוד ישנו צפי להוזלה משמעותית של מחירי הדירות בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך