רצו פליאוף? קיבלו תחתית. אשדוד נוצחה 98:80 על ידי חולון והסתבכה

בדיוק שנראה שמכבי אשדוד/באר טוביה חוזרת לעצמה לאחר שעצרה את 6 ההפסדים הרצופים, בהרצליה, היא שוב "חזרה לעצמה" וחזרה להפסיד. אשדוד נוצחה 98:80, על ידי חולון האחרונה ועוד בבית ולא רק שהתרחקה כמעט סופית מהפליאוף, התקרבה שוב למאבקי התחתית. ברבע האחרון ניצחה חולון 31:16. שרף שוב יצטרך למצוא פתרונות. בשני הבא אשדוד בחוץ מול ראשל"צ.
רצו פליאוף? קיבלו תחתית. אשדוד נוצחה 98:80 על ידי חולון והסתבכה
הומן מנסה. לא מצליח כמו כל הקבוצה (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מאז הניצחון הגדול על הרצליה במחזור הקודם, דיברו במכבי אשדוד/באר טוביה על הקבוצה שחוזרת לעצמה, לאחר 6 הפסידו רצופים שנעצרו. צדקו היא באמת "חזרה לעצמה", חזרה להפסיד. אשדוד נוצחה בבית על ידי חולון האחרונה 98:80, כשהיא מתפרקת ברבע האחרון. רצו פליאוף? קיבלו תחתית. שרף היה מאוכזב מההגנה וזה שאין לקבוצה "לב"..עכשיו הוא צריך למצוא פתרונות, כשנותרו 3 מחזורים לסיום. במחזור הבא, בשני מול ראשל"צ בחוץ. צריך לא רק "לב" גם כדורסל.

אחרי שישה הפסדים רצופים, כולם פרט לאחד בפער של 15 נקודות ומעלה, חזרה כאמור אשדוד למסלול הניצחונות עם 69:79 חשוב בהרצליה במחזור הקודם. היא מקדימה את שלוש האחרונות כעת בשתי נקודות וניצחון נוסף הערב יבטיח לה מעשית את ההישארות בליגה. בנוסף, אם תנצח היא תפעיל לחץ גדול על הפועל ת"א וראשל"צ בקרב על שני הכרטיסים האחרונים לפלייאוף, כאשר במחזור הבא היא תתארח לקרב חשוב בבית מכבי.

 ראדנוביץ' הצדיק את מקומו בחמישייה עם שני סלים מהירים מול שלשה של שולדבראנד, 3:4. עם זאת, שתי זריקותיו הבאות הלכו החוצה וגארט הפך את התוצאה ל-4:9. ריינולדס נכנס לעניינים עם 5 נקודות רצופות, סוואן הגיב מהעבר השני עם שלשה ואסיסט יפה לסולומון, שלאחר מכן הוסיף גם האלי-הופ מרשים, 12:16. שתי הקבוצות נרגעו קצת בהתקפה, חולון השאירה 4 נקודות יקרות על הקו וראדנוביץ' צימק בסיום הרבע ל-20:19.

הומן מנסה. לא מצליח כמו כל הקבוצה (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
הומן מנסה. לא מצליח כמו כל הקבוצה (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

שולמן וריינולדס פתחו את המחצית השנייה בשתי שלשות שקבעו 43:48. סוואן לא התרגש במיוחד, קלע שתיים משלו והשווה ל-51:51. שולדבראנד קלע צמד סלים יפים בצבע והפך את התוצאה ל-53:55, הרוש הגיב בסל ובאסיסט גדול לקלייברן, 55:57. מלך הסלים קלייברן וסגנו תומאס התחממו והרוש הגיע גם כן לדו-ספרתי וקבע יתרון שיא, 59:65 לחולון. סוואן מיד חתך את הפער בחצי עם שלשה, קלייברן וגארט החליפו סלים יפים והסגולים סגרו את הרבע ביתרון 64:67.

קלייברן פתח את הרבע האחרון בשלשה יפהפייה ובתיקון בריבאונד התקפה, ריינולדס סחט פאול בניסיון זריקה לשלוש והגדיל ל-66:74. סולומון קלע סל קשה עם הקרש, ריינולדס ענה בצד השני ושתי הקבוצות נכנסו לקיפאון התקפי, עד שהרוש שבר את הקרח בשלשה ובחטיפה גדולה שפתחו פער דו-ספרתי ראשון, 68:81. הקהל של אשדוד הלך הביתה, למרות תומאס התעורר אחרי כמה דקות רעות, גארט הוסיף שלשה ואשדוד הורידה ל-82:73. קלייברן לא התרגש וצלף שלשה גדולה, תומאס איבד בצד השני וריינולדס הוסיף עוד שלשה גדולה, 73:88. פאול וסל של קלייברן נתן את האות לחגיגות ביציע, 80:98 בסיום.

מכבי אשדוד/באר טוביה: סוואן 24 (6-9 לשלוש, 6 איבודים), שולדבראנד (7-10 מהשדה, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים) וגארט (7 אסיסטים) 16 כ"א, תומאס 13, סולומון 8, אורלנד 3. כן שותפו: שרון, וורקמן והומאן.

צביקה שרף: "ברגע שספגנו 98 ושיחקנו הגנה גרועה לא הגיע לנו לנצח. חולון שיחקה עם הלב ואנחנו כל הזמן רצנו אחריהם. אם הייתי יודע איך ללחוץ על הכפתור הנכון הייתי עושה את זה. אני מאוכזב מההגנה ומהלב שלא נתנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך