האוהדים במכתב לשחקנים: "בשישי תעשו את מה שאתם יודעים הכי טוב העונה – תנצחו"

אוהדי הקבוצה וארגון האולטראס של מ.ס אשדוד כתבו "מכתב גלוי" לקבוצה לפני המשחק בשישי מול אשקלון. לאוהדי הקבוצה בקשה אחת מרכזית: "החזירו לנו את הכבוד מול אשקלון". וגם הודו על כל העונה: "תודה ענקית על כך שאנו נמצאים בדרך הבטוחה חזרה לקדמת הבמה המרכזית, מקומכם הראוי". לידיעת השחקנים, מישל בן יוסף ממארגני המכתב ציין: "זה מכתב שנכתב מכל הלב לשחקנים"
האוהדים במכתב לשחקנים: "בשישי תעשו את מה שאתם יודעים הכי טוב העונה - תנצחו"

אוהדי הקבוצה וארגון האולטראס של מ.ס אשדוד כתבו "מכתב גלוי" לקבוצה לפני המשחק בשישי מול אשקלון. זה לשון המכתב:

"ביום שישי הקרוב יערך המשחק החמישי בעונה הסדירה מול קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון, קבוצה שטרם ניצחנו העונה, למשחק זה יש חשיבות עליונה עבורנו כמועדון. אין זהו סוד שכל קבוצות הפלייאוף העליון והתקשורת יתעסקו עם הספורטיביות
ורוח הלחימה שתפגינו בו, כאילו כבר הבטחנו את אליפות הליגה והחזרה לליגת העל.

לאורך שנות קיומנו נוצרה סטיגמה שלילית כלפי המועדון היקר שלנו (אומנם גם באשמתנו), כאשר "אין לנו על מה לשחק", אז אנחנו לא נלחמים מספיק ו"מחלקים נקודות". קרי, המשחקים מול מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה.
אז אנו אוהדי האולטראס רוצים לומר לכם שאין מומנטום טוב מזה כדי לסתום את כל הפיות, ולהוכיח שבעונה הנוכחית עברנו שינוי כוללני באופי המועדון, בגישה ובתפיסה. כל זה כמובן עוד לפני שהזכרנו כמה הניצחון ביום שישי חשוב לנו ברמה האישית, כמועדון ששואף למצוינות וב"ה נוכתר לאלופי הליגה הלאומית של שנת 2015/2016.

כולנו התאכזבנו נורא כאשר הפסדנו להם בגמר גביע הטוטו בדקה ה-90, ומההפסד בבית כאשר היו קולות שרמזו על כך שאנו מזלזלים בהם. אז בואו נודה ששתי השורות העליונות הן סיבה מספיק טובה כדי להילחם "עד זוב דם"
להחזיר את הכבוד במפגש האחרון מולם העונה, כי זו תהיה אמירה בפני עצמה, שאנו לא נשארים חייבים.

יחד עם זאת אנו ארגון האולטראס רוצים לומר תודה על עונה מדהימה, שסיפקתם לנו נחת וערבי שישי מתוקים. תודה על משחקים מלהיבים והצגות מפוצצות בכישרון. תודה על הירתמותכם לקהילה ומעורבותכם בחוג האוהדים. תודה על הבנייה מחדש והצמיחה הבריאה. תודה ענקית על כך שאנו נמצאים בדרך הבטוחה חזרה לקדמת הבמה המרכזית, מקומכם הראוי.

לסיום, אנו רוצים לראות אתכם עושים ביום שישי את מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב העונה – להילחם ולהתנפל על כל כדור עד לשריקת הסיום, שתבשר את התוצאה המיוחלת נ-י-צ-ח-ו-ן".

תודה ובאהבה ארגון אוהדי האולטראס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך