חייל מהפזורה חשוד ברצח צעיר עקב טעות בזיהוי

פוענח רצח צעיר בדואי תושב לקיה שבנגב. כתב אישום יוגש נגד חייל בדואי שהיה מעורב ברצח, בחקירה עלה כי הרצח בוצע בתגובה לקטטה אלימה שהתרחשה מוקדם יותר באותו ערב באשדוד
ניידת באשדוד

בלילה שבן שישי לשבת ב -16.1.15 התקבל דיווח במוקד מאה של המשטרה אודות שמיעת יריות ודיבורים בסמוך לגדר היישוב בית קמה ומיד לאחר מכן התקבל דיווח נוסף אודות תאונת דרכים בצומת בית קמה לכיוון דרום וכי ברכב נמצא אדם ירוי בראשו.למקום הוקפצו כוחות משטרה גדולים שהחלו בסריקות ובאיסוף ממצאים פורנזיים מהזירה.

מבדיקה ראשונית עלה כי הקורבן, בחור יליד 1995, תושב לקיה חזר מבילוי באזור המרכז והיה בדרכו לביתו. בתום הערכת מצב החקירה הוטלה על היחידה המרכזית. כעבור כחודש ב 17/2/16 נעצר חייל בשנות ה -20 לחייו תושב הפזורה בסמוך לצומת שוקת בחשד למעורבות ברצח.

מהחקירה עלה כי החשוד חייל צה״ל הגיע כשהוא מצוייד בנשקו וביחד עם אדם נוסף, שנמצא בבריחה ונערכות סריקות לאיתורו ומעצרו, נסעו לקריית גת שם ניפגשו עם מספר בני משפחתו של הבחור שקיבל מכות בקטטה באשדוד וביחד ביקשו לחזור למקום בכוחות מתוגברים .

לאחר שהתארגנו הם נסעו לאשדוד ומשלא מצאו את אלה שהיו מעורבים איתם בקטטה חזרו דרומה ובאזור קריית גת הבחינו ברכב של הקורבן שחלף לאחר שחשבו שמדובר ברכב של המעורבים בקטטה הם החלו לנסוע אחריו ובסמוך לצומת בית קמה ירו בו שני החשודים בנשק הצה״לי ולאחר מכן נמלטו מהמקום. עוד עלה מהחקירה כי מדובר בטעות בזיהוי וכי הקורבן כלל לא היה באשדוד באותו ערב ולא היה מעורב בקטטה וכי בטעות הם זיהו את הרכב בו נסע כרכב של אלה שהיו מעורבים עימם בקטטה והחליטו לנסוע אחריו ולפגוע בו.
היום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראיתית יוגש ע״י פרקליטות מחוז דרום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור מאוד במהלכו קיפח את חייו הקורבן לאחר שקבוצת חברים מהפזורה שהייתה מעורבת בקטטה באשדוד ביקשה לנקום ולקחה לעצמה את החירות לירות באדם ולהביא למותו וכי מיד עם קבלת ההודעה יצאו למקום כוחות משטרה גדולים ובמקביל החקירה הוטלה על היחידה המרכזית והיום יוגש כתב אישום כנגד אחד החשודים.

עוד נמסר כי החקירה נמשכת ונעשות פעולות לאיתור ומעצר החשוד השני שזהותו ידועה .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך