האפליקציה שתגיד להורים איזה כריך להכין לילד

אפליקציה חדשה מאפשרת לילדים להעביר להוריהם און ליין הנחיות להכנת כריך ומעניקה להם כוכביות בריאות ככל שהכריך שבחרו בריא יותר
האפליקציה שתגיד להורים איזה כריך להכין לילד

SandWhich? היא אפליקציה חדשה שעומדת לשים קץ לאחד הויכוחים העתיקים בין הורים וילדים – איזה סנדביץ' לקחת לבית הספר. היא חוסכת זמן יקר בבוקר והופכת את תכנון הכריך לחוויה משותפת, טעימה ובריאה.

האפליקציה מאפשרת לילדים לבחור את מרכיבי הכריך, סוג הלחם המועדף, גבינה, ממרחים ותוספת ירקות ולשלוח את בקשתם להורה במסרון, ווטסאפ או מייל. על כל מרכיב תזונתי שנוסף לכריך זוכה הילד בכוכבית בריאות של מצטיינים וכך הוא מקבל תמריץ להעדיף חומרי גלם בריאים ולרכוש הרגלי אכילה נכונים. האפליקציה אף מאפשרת לילד להעניק משוב להוריו ולשלוח להם לבבות אם הכריך היה טעים במיוחד….

את האפליקציה פיתח משה פלד שקיבל את הרעיון מביתו, רותם פלד בת ה-12, שהחלה להתלונן בפני הוריה ולהחזיר סנדוויצ'ים מביה"ס בטענה שנמאס לה לאכול בכל יום אותו הסנדוויץ'. יום אחד עלה בראשה רעיון לבקש מאביה משה פלד לפתח אפליקציה שבה היא תוכל להיות שותפה בתכנון הסנדוויץ' לבוקר. הביצוע נעשה יחד עם חברת RapidApi , שהקימה פלטפורמה המאפשרת למפתחים להוציא לפועל אפליקציות בעלויות מינימליות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך