טום בן זקן יעבור אולטרסאונד

טום בן זקן, מגינה הימני של מ.ס אשדוד יעבור בימים הקרובים בדיקת אולטרסאונד, בשל כאבים במפשעה. הוא בספק לרמה"ש, ביום שישי (16.00). אדיר טובול ודין דוד ייעדרו בשל צהובים. בנצי מושל נטש את האימון. המאמן רוני אואט: "לרמה"ש אין מה להפסיד".
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

טום בן זקן, מגינה הימני של מ.ס אשדוד, בספק לרמה"ש ביום שישי (16.00), במחזור ה-30, האחרון בתום הליגה הסדירה.

בן זקן סובל מכאבים במפשעה. בתחילה חשבו שמדובר רק במתיחה וחשבו להסתפק במנוחה בלבד. אולם בן זקן עדיין מתלונן על כאבים ולכן כבר בימים הקרובים יערוך בדיקת אולטרסאונד בכדי לדעת את חומרת מצבו. כמו שזה נראה הוא בספק למשחק מול רמה"ש. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר.

מי שבטוח לא יישחקו הם, דין דוד ואדיר טובול המגן השמאלי, בשל צהובים. בנצי מושל, נטש את האימון היום, הראשון. אימון ראשון לאחר החופשה שקיבלו השחקנים מיום רביעי.

המאמן רוני אוט אמר לקראת המשחק מול רמה"ש: "לרמה"ש אין מה להפסיד במשחק. הם צריכים רק ניצחון בכדי להכנס לפליאוף העליון. לכן זה יהיה מסוכן עבורנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך