שבר באצבע לשי דורון. אבל תשחק מול הרצליה הערב

רק זה היה חסר. שבר באצבע לשי דורון. קבוצת מכבי בן אשדוד, טענה לאגרסיביות של בנות הרצליה, במשחק מספר 1 בסדרת חצי גמר הפליאוף. אבל רק מאוחר יותר הסתבר כי האגרסיביות הזו, עלתה להן ביוקר. לשי דורון, קפטנית הקבוצה נתגלה שבר באצבע ידה. יחד עם זאת היא לא מוותרת על המשחק השני הערב, חמישי, (19.00, היכל הקריה) באשדוד. בקבוצה כבר הודיעו כי יפנו בתלונה נגד שופטי המשחק הראשון. קריאה לקהל להגיע.
פנויה למסירה

בקבוצת מכבי בן אשדוד, טענו למשחק אגרסיבי מידי של בנות הרצליה, "שבאו להרביץ", לדברי חלק מאנשי הקבוצה. בליל המשחק הסתבר כי הטענות היו יותר ממוצדקות. לשי דורון, קפטנית הקבוצה ואחת השחקניות הבולטות באשדוד, התגלה שבר באצבע.

דורון ספגה מכה במהלך המשחק, אבל המשיכה לשחק. לאחר המשחק היא התלוננה על כאבים ופנתה לביה"ח למיון. שם גילו כי היא סובלת משבר באצבע. התוצאה סד על האצבע.

אבל שי דורון היא שי דורון והיא החליטה כי היא תשחק, למרות השבר. דורון: "אני אשחק. סידרו לי מגן מיוחד, כך שאני אוכל לשחק". בקבוצה כבר הודיעו קודם לכן, כי יש בדעתם להתלונן על השיפוט במשחק, שאפשר לדבריהם את המשחק האגרסיבי.

בקבוצה קוראים לאוהדי אשדוד להגיע היום, חמישי, למשחק החשוב מול הרצליה (19.00, היכל הקריה) בסדרת חצי גמר הפליאוף מול הרצליה. בקבוצה טוענים כי הקהל הוא פקטור שאי אפשר להתעלם ממנו והוא קריטי למשחקים האלו.

אוהדי אשדוד הפתיעו את הבנות לקראת חג הפורים בשלל תחפושות.
אוהדי אשדוד הפתיעו את הבנות לקראת חג הפורים בשלל תחפושות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך