חבורת נערים תקפו באכזריות נערים ונערות באשדוד

משטרת ישראל חשפה מסכת אלימות קשה בה הוכו נמרצות קטינים, ובאחד המקרים בוצעו מעשים מגונים כלפי קטינות. החשודים עצמם הנם קטינים בגילאים 13 ו-15 בלבד שנהגו באופן אלים וגרמו חבלות למותקפים. אחד הקורבנות שדיווח במשטרה על שארע, הותקף שוב בעקבות כך. בתום חקירה שארכה מספר שבועות, שבחלקה היו החשודים עצורים, הוגשו כנגדם כתבי אישום באמצעות פרקליטות דרום. "נמשיך בפעילות חשיפה ויד נוקשה כנגד מקרי אלימות מחד, ופעילות הסברה ומניעה מאידך" ציינו במשטרה
חבורת נערים תקפו באכזריות נערים ונערות באשדוד

במהלך החודש האחרון נחקרה על ידי מחלק הנוער במשטרה פרשיית מעשי אלימות קשים, ומעשים מגונים, בקרב קטינים בעיר אשדוד. חלקם של הקורבנות בחר שלא להתלונן במשטרה על שארע, ורק חקירת הפרשייה במשטרה הביאה את חוקריה אל אלו ורק אז ניאותו לספר על שארע. עם התקדמו החקירה התווספו גילויים נוספים אשר העידו כי מדובר בחשודים שנקטו באלימות ואף ניסו להטיל אימתם כלפי הקורבנות לאחר מכן. בחלקם של המקרים, שבו והיכו פעם נוספת את הקורבן לו חשדו כי זה דיווח על כך לאנשי החוק.

תחילת הפרשה לפני כחודש ימים אז התקבל דיווח על קטין שהותקף באחד מרחובות העיר, ויום למחרת מתקבל דיווח על שלוש קטינות בגילאי 13 שנים שעל פי החשד בוצעו כלפיהם מעשים מגונים על ידי חבורת צעירים. בלשי מחלק הנוער במשטרה החלו בחקירת האירועים תוך פעולות נרחבות לאיתור החשודים במעשה.

170501749082158439536

ימים ספורים לאחר מכן מותקף קטין נוסף ונחבל בגופו על ידי חבורת הנערים, ופעילות מידית מביאה את שוטרי מחלק הנוער לעצור ארבעה חשודים לחקירה. במהלך חקירתם נחשפים אט אט חוקרי המשטרה להיקף אלימות נרחב אותו נקטו החשודים כלפי קטינים ברחבי העיר. ממצאי החקירה הביאו את מחלק הנוער לאתר את הקורבנות שבחרו בשל פחד שלא לדווח על המקרה, ולגבות תלונות נוספות ועדויות כאמור.

חקירת הפרשייה העלתה כי אחד הקורבנות, קטין כבן 15, הותקף ארבע פעמים על ידי החשודים, וקטין נוסף הותקף בשנית לאחר מספר ימים לאחר שנחשד כי התלונן במשטרה על המקרה. במקרה אחר, בו הותקפו שלוש קטינות תוך ביצוע מעשים מגונים, שהה עימם באירוע קטין שאותר על ידי החבורה האלימה לאחר מכן והוכה אף הוא בחשד כי העיד במשטרה על האירוע בו נכח.

בתום חקירה מקיפה ורגישה בה נחשפו חוקרי מחלק הנוער למקרי אלימות חוזרים ונשנים, והארכת ימי מעצרם מעת לעת בבית המשפט לנוער באשקלון עד שחרורם בתנאים חלופיים, הוגשו כנגד ארבעת החשודים כתבי אישום בבית המשפט באמצעות פרקליטות דרום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך