קולקציית אביב קיץ 2016 לנשים של Timberland

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת אביב – קיץ 2016 קולקציית נעליים איכותית לנשים, "ירוקה" ומגוונות.

קולקציית אביב קיץ של Timberland לנשים מעוצבת בהשראת המזח. המזח מעלה דימויים שהולכים אחורה מאות שנים, ומוכר בכל רחבי העולם. המזח היה בעבר מקום מרכזי למחיה עבור אנשים מכפרים קטנים ועד לאימפריות הגדולות. אך כיום, הרציף מתפתח והחל להתאים לכיוונים אחרים. זהו מקום שבו בניינים חסרי גיל ודמויות עדיין קיימות, לצד עכשוויות של תרבות וחברה. מקום שבו למזג אוויר יש חשיבות מרכזית, הוא משתנה כל הזמן ואינו צפוי. מקום שבו ישן וחדש יכולים להתקיים בהרמוניה מושלמת. מקום שבו יום עבודה קשה הוא ממש מעבר לפינה אחרי לילה של בילוי. מקום שיש אנשים שפשוט עוברים, בעוד אחרים לעולם לא ירצו לעזוב. המזח מסמל מבט אל העבר, חגיגה של ההווה, ועוד עצירה בדרך הנתיב המודרני.

ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של נעלים אופנתיות: נעלי מוקסין, נעלי בובה, נעליים ספורטיביות, סנדלי פלטפורמה עם רצועות עור במגוון צבעים, כפכפים, סנדלים יומיומיים, סנדלים אלגנטיים בשילוב עקבים עם הקפיץ לנוחות מקסימאלית וכמובן מגף ה"בוטס" האייקוני במגוון צבעים.

בקולקציית הנעליים של טימברלנד לנשים אביב קיץ 2016, יש דגש על שילוב טכנולוגיית הסנסורפלקס.
נעלי ספורט אלגנט- הטכנולוגיה משולבת בנעלים קלילות בעלות מראה ספורטיבי בשילוב של עור ובד, המשווה מראה אופנתי אך עם זאת צעיר ואקטיבי. דגם הקילינגטון מככב העונה בקטגוריה זאת בשילוב צבעים של כחול, שחור, לבן ונייבי.

סנדלים- טכנולוגיית הסנסורפלקס משתלבת נפלא בסנדלים לעונה, השילוב של העיצוב המוקפד והמקצועי עם הנוחות של הסנסורפלקס יוצר תחושה של רוגע וחופש לכף הרגל, בדיוק מה שנשים צריכות ליום ארוך על הרגליים.

456746

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

הקולקציה כוללת בתוכה מספר טכנולוגיות וחומרים ממוחזרים, לדוגמא: נעליי ה- EARTHKEEPERS שהסוליה שלהם מיוצרת מ- 50% גומי ממוחזר – נעליים בעלות סוליה "ירוקה" (GREEN RUBBER) העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים , RE-CANVAS – בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים ו-ORTHO-LITE – סוליה מוקצפת המאפשרת נוחות, בלימת זעזועים, המרכיבה נעל מאווררת ועמידה.

טווח מחירים נעליים:
מוקסינים -החל מ- 349 ₪ .
נעלי בובה – החל מ- 399 ₪ .
סנדלי עקב- החל מ- 599 ₪ .
מגף אייקוני –החל מ- 990 ₪ .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך