הבילוי שהפך לאונס: בן 60 חשוד באונס צעירה בת 30

תושב הצפון נעצר לפני כשבועיים על ידי משטרת ישראל בחשד לאונס. החשוד, בשנות ה-60 לחייו, הכיר באשדוד צעירה ויצא עמה יחדיו לקניות ובילוי שהסתיים על פי החשד בעבירת אונס. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען כי הכל נעשה בהסכמה, אך על פרט אחד בחקירה התקשה להשיב. מעצרו הוארך בבית המשפט לאורך ימי החקירה. לאחר שנאספו ראיות ועדויות הקושרות אותו לחשדות, היום צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום באמצעות פרקליטות דרום.

במהלך חודש פברואר התקבלה תלונה במשטרת קריית מלאכי בה סיפרה צעירה כבת 30 כי נאנסה על ידי אדם אותו הכירה באשדוד. לדבריה, לאחר שהכירה את החשוד יצאו יחדיו לבילוי במסעדה ולקניות במהלכן רכש לה החשוד חצאית. בהמשך נסעו השניים לצימר באזור לכיש שם לטענתה סירבה לדרישת החשוד לקיים יחסי מין אך החשוד בתגובה החל לתקוף אותה, אחז בה בכוח וביצע בה מעשה סדום בניגוד לרצונה.

מיד עם קבלת התלונה החלו חוקרי המשטרה בפעולות נמרצות לאיתור החשוד אשר בינתיים שב לצפון והחל לחמוק מידי המשטרה עד שהבין ככל הנראה כי ניידת המשטרה בדרכה לביתו, אז הואיל להתייצב והועבר לחקירה במחלק התשאול במשטרה. בחקירתו טען החשוד כי הכל נעשה בהסכמתה ומתוך רצונה החופשי. כאשר עומת החשוד עם הממצאים על גופה של המתלוננת חבלות, לכך לא ידע להשיב כיצד נגרמו. לאחר איסוף ראיות ועדויות שתומכות בגרסת המתלוננת, והארכת ימי מעצרו של החשוד בימי החקירה, צפויה היום פרקליטות דרום להגיש כתב אישום כנגדו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך