חדש: בובת גל גדות וונדרוומן

סקאל טויס מציגה גאוות יחידה: בובת וונדרוומן מבית מאטל בדמותה של גל גדות, מהסרט החדש "באטמן נגד סופרמן שחר הצדק"

חברת הצעצועים סקאל טויס, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים של המותגים הכי נחשקים: ברבי, תומס הקטר, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד, מציגה את הלהיט של האביב הקרוב:
בובה בדמות גל גדות, הלא היא וונדרוומן בסרט החדש "באטמן נגד סופרמן שחר הצדק".

כמו בכל צאת סרט גם הפעם החלום הופך למציאות מוחשית ותושקנה בובות בדמויות הסרט. "באטמן נגד סופרמן שחר הצדק" יוצא לאקרנים החודש (גלובוס גרופ) וצפוי לשבור את הקופות. בובות בדמויות הסרט צפויות אף יותר – כי כשסופרמן, באטמן וונדרוומן הם הנרי קאביל, בן אפלק וגל גדות – מי לא היה רוצה אחד משלו? ובייחוד שהכוכבת ההוליוודית היא למעשה כוכבת ישראלית אשר זכתה לבובה בדמותה.

בובת גל גדות לבושה בבגדיה של וונדרוומן: בגד גוף סטרפלס כאשר התחתון בצבע כחול והחלק העליון בצבע אדום ועליו עיטורים בצבע זהב, נועלת מגפיים בצבע אדום וזהב ועוטה גלימה אדומה. פניה דומות לשל גל וצבע שערה בהתאם. הבובה מגיעה עם חרב ומגן.
אל בובת גל גדות מצטרפות יתר בובות הסרט: בובות באטמן וסופרמן המגיעות במגוון רחב של תלבושות מהסרט ואביזרים משלמים, מכוניתו של באטמן ה"באטמובייל", מסכת באטמן ועוד.

כיאה לסרט שובר קופות המוציא מרצ'נדייס בקרוב צפוי לצאת לחנויות מוצר חדש של הוט ווילס. מכונית הוט ווילס בדמות באטמובייל.

מחיר מומלץ לצרכן:
בובות וונדוורמן גל גדות, סופרמן ובאטמן – 89.90 ₪
מחיר מארז בובות סופרמן ובאטמן – 229.90 ₪
באטמובייל – 129.90 ₪
באטמוביל דה לוקס – 299.90 ₪
קסדת באטמן – 329.90 ₪
מכונית הוטווילס באטמו בייל – 16.90 ₪

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך