הוסר החשש אין שבר בכף היד לניבאלדו

ביום שישי נפצע ניבאלדו בלם מ.ס אשדוד בכף ידו. הערכה הראשונית הייתה שבר בשורש כף היד והיעדרות ארוכה. היום קיבלו בקבוצה הודעה מרופא מומחה כי אין שבר ורק חבלה חמורה. בקבוצה נשמו לרווחה. ניב זריהן חוזר לאימונים בהדרגה.

בקבוצת מועדון ספורט אשדוד, נשמו לרווחה, החשש כי הבלם ניבלאדו סובל משבר בשורש כף היד התבדה והאבחנה הסופית היא שמדובר בחבלה בכף ביד בלבד.

ביום שישי נפגע ניבאלדו במשחק מול הרצליה. הבלם התלונן על כאבים עזים ובשבת הוא עבר צילום והאיבחון היה שבר שובר כף היד. בקבוצה כבר ראו איך הם נאלצים להסתדר בלי השחקן שמגלה לאחרונה יכולת טובה מאוד.

היום, ראשון נשמו בקבוצה לרווחה. בבדיקה של אורטופד מומחה התגלה כי אין שבר כפי שאיבחנו בבדיקה הראשונה וכי מדובר רק בחבלה חמורה והוא יוכל לשחק לאחר מנוחה.

מישעוד חוזר לאימונים בהדרגה הוא ניב זריהן. זריהן שנעדר כבר מעל 3 משחקים חוזר לאימוני ריצה וועמידה בעמסי כושר.  הוא אומנם לא מתאמן עם הקבוצה, אבל נראה כי כבר בקרוב יחזור ויעמוד לרשות המאמן רוני אואט לקראת המשך העונה והפליאוף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך