ערבי חשוד נמלט, התחבא במכולת באשדוד ונעצר

פעילות משטרת ישראל וערנותם של אזרחים הביאו במהלך סוף השבוע והבוקר, יום א', לאיתורם ומעצרם של מספר שוהים בלתי חוקיים בעיר אשדוד.

הבוקר לאחר השעה 9 התקבל דיווח מאזרח על אדם חשוד באזור ו' בעיר אשדוד. שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום איתרו את החשוד והורו לזה לעצור. משהבחין בהם החשוד החל נמלט רגלית כשהשוטרים דולקים אחריו ומבחינים כי זה נכנס אל תוך מכולת, שם נתפס ונעצר כשניסה להיחבא. החשוד יליד 88' תושב חברון הועבר לחקירה במשטרה.

עוד באותו עניין, ביום חמישי האחרון הבחינו סיירי המשטרה בשני חשודים. במהלך בדיקתם על ידי השוטרים נמצא כי אלו שוהים בלתי חוקיים וכי אחד מהם אף מחזיק תעודת זהות ככל הנראה מזויפת. השניים ילידי 94' ו-91' תושבי יו"ש נעצרו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו ומעצרם הוארך בבית המשפט במספר ימים. ואם לא די בכך, ביום שישי התקבל דיווח מ"מוקד רואה", מוקד הביטחון של עיריית אשדוד, אודות אדם חשוד בפארק אלישבע. צוות השיטור המשולב של משטרת ישראל ועיריית אשדוד שהגיע למקום איתר את החשוד יליד 93' תושב יו"ש ועצר את זה לחקירה במשטרה שבסיומה נכלא. גם מעצרו של זה הוארך בבית המשפט במספר ימים. חקירתם של החשודים נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך