אחינועם ניני, אפשר שאלה?

אחינועם ניני, רגע לפני שאת אומרת עוד משהו עלינו כמה אנחנו חרא של עם ומדינה. אפשר רק שאלה - למה נדמת? את זמרת, לא? את דברנית לא קטנה הרי, לא? על אריאל זילבר הוצאת את כל הרפש שבעולם שהוא ימני וקיצוני וכזה וכאלה, ושאת לא מוכנה להיות חלק מארגון אומני ישראל (אמ"י) שהחליטו לתת לו פרס על מפעל חיים. אבל על זה שתקת, לא צייצת? אפילו בטוויטר? איפה את גברת ניני?

חכם סידי יסביר מיד למה הוא נפל ככה על הגברת ניני, אבל יותר חשוב לי לפני כן להסביר את הפתיח. שלושה חברי כנסת מבל"ד, גטאס, זחלאקה וזועבי, כולם "חובבי ציון", אוהבי ישראל (מה זה אוהבים? המילה שונאים זאת עוד מחמאה), הלכו למשפחות המחבלים בני השטן (אני עובד על קללה גרועה יותר בשביל החלאות האלה) שרצחו יהודים כי הם יהודים, ועמדו לזכרם דקת דומיה.

לא התבלבלתם, שמעתם נכון. חכם סידי יחזור על זה, כי קשה לו להאמין שזה אכן קרה מול ענינו. חברי הכנסת גטאס, זחלאקה וזועבי, שלושה אפסים שסכומם יחד הוא אפס, עמדו דקת דומיה לזכרם של המחבלים יימח שמם ושם זכרם (לא רוצה להיות פולטקלי קורקט, בא לי להגיד מה שכולם חושבים). קולה של גברת ניני שרק לפני שבוע נשמע בקול תרועה, נדם. למה? כי זה הצד שלה? כי זה פגיעה בנו? אהה, זה לא נורא, זה בסדר. בואי גברת ניני אמליץ לך על כמה יעדי טיסה במחירים זולים. כרטיס טיסה עליי, רק לכי מפה.

אבל אל תלכי לבד גברת ניני, קחי איתך גם את חברי הכנסת האלה. בוא נראה אם אחד מחברי הכנסת נניח מהבית היהודי, היה מגיע לתפילת מנחה או ערבית בבית של מחבל יהודי, או בבית של פושע יהודי שפגע בערבי (ושמתם לב, אצל חכם סידי מי שפוגע בעם אחר בלי סיבה הוא פושע), מיד אנשים עם שנאה עצמית, כמו ניני ואחרים היו מיד זועקים. איך זה יכול להית? איך זה שחברי כנסת יהודים מגיעים לאזכרה של מחבל יהודי? אבל פה זה בסדר. מה קרה, המחבלים האלה בסך הכל רצחו יהודים. מה קרה? לחברי הכנסת הערבים הכל מותר. מי יגיד להם משהו?

הפסקה הבאה, היא לאדון ראש הממשלה. חכם סידי הוא ימני וליברלי. איבדת את הקול שלי, כשקרעת לנו את הצורה בכלכלה (זה עניין אחר), עכשיו איבדת אותי לגמרי. אתה קורא לעצמך מר ביטחון? הצחקת אותנו. לא רק שאתה לא מסוגל לעצור את החודשים המדממים האלה של אזרחי ארצך היהודים, אתה לא מסוגל לעצור את הפעילות של חברי הכנסת האלה? ואל תבלבל לי את המוח שתפנה ליועץ המשפטי, שתפנה לבג"צ, שתפנה לחוקק חוק שיסיר חסינותם? חאלס. די למילים. תעשה מעשים. עזוב את כל עניינך ותטפל בזה. זה צורב לעם בלב. נכון, זה לא יפתור את בעיית הביטחון של ישראל, אבל מעשה שאי אפשר כבר לעבור עליו לסדר היום. דם הנרצחים זועק מהאדמה. אז קום ועשה מעשה ואתמול. לא היום. אתמול היית כבר צריך לעשות. מר ביטחון עלאק!

ועוד דבר, אפילו בשמאל, כמו מר"צ היו כאלה שיצאו נגד המקרה. קשה לחכם סידי להגיד כל הכבוד, אבל בהחלט כל הכבוד. יש גבול והגבול נחצה. ואל תספרו לנו בלבולי ביצ… שהם עשו משא ומתן על החזרת הגופות של המחבלים למשפחתם. הרי הם נגד כל קשר עם המדינה, פתאום הם אנשי המשא ומתן שלנו מול המחבלים. לא צריך משא ומתן, בוודאי לא להחזיר להם את הגופות (הייתי מחזיר את הגופות בתשלומים… אם הבנתם את דבריי). מי יחזיר את האנשים שנרצחו רק כי הם יהודים?

תפסיקו לקשקש בזנב שלכם, אתם גטאס, זחלאקה וזועבי, פשוט שונאי ישראל ובמיוחד היהודים בישראל, והייתה לכם הזדמנות גם להראות את זה ולסובב לנו את הסכין בלב. וחכם סידי בחר את המילים הכי עדינות שיכול היה לתאר אתכם. מה זה הדבר הזה? ללכת לדבר עליהם כשהידים ולעמוד דקה דומיה לזכרם. די כבר עם החסינות, של חברי כנסת, תעיפו אותם קיבינימט מפה ומהר.

מתי יבין הציבור הערבי שהוא רק מפסיד בגלל האנשים האלה. היום אזרחי המדינה רואים במעשה של שלושת האפסים האלה (ושוב סליחה על המחמאה) בגידה. אין מילה אחרת. בגידה בעם שלנו. חכם סידי תמיד בעד שוויון זכויות לכל האזרחים במדינת היהודים (זה ימין ליברלי), אבל שלושת הכלומניקים האלה, עושים נזק ומונעים כל תקווה לשיתוף פעולה בין האזרחים היהודים והערבים בארץ הזו.

ונסיים במה שהתחלנו, הגברת ניני. חכם סידי עדיין מחכה לתגובה שלך על המעשה הזה בפייסבוק שלך. אז כשרצו לתת לאריאל זילבר פרס מפעל חיים כתבת: "בהתאם למציאות הנוראית שאנו פוגשים יום יום בארצנו, בוחר איגוד אמני ישראל להעניק פרס על מפעל חיים (לא, לא על מוזיקה, על מפעל חיים, יש הבדל) לאדם שהשתמש בכישרונו הגדול בכדי לקדם אג'נדה זהה: אלימות, גזענות ושנאה (לא, זו איננה דעה פוליטית! יש הבדל)".

ומה זה עכשיו, מה שהם עשו? הבנתי, עכשיו המציאות לא נוראית, עכשיו זה לא מעשה גזענות ושנאה. גברת ניני (שמייצגת בעיניי את כל מה שאינו ישראל) את יכולה לשלוח לי בקשת חברות בפייסבוק ואני אחכה לקרוא אצלך את התגובה על מעשי חברי הכנסת (נקווה בעתיד חברי הפרלמנט בעזה. אהה שם אין דמוקרטיה, שכחתי…) מונחי השנאה האלה. בעצם אל תשלחי, לא רוצה להיות חבר שלך..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך