2 אלופי ישראל 3 סגני אלופים ו-4 מדליות ארד למתאבקי הפועל אשדוד

הצלחה גדולה למתאבקי הפועל אשדוד באליפות ישראל בהיאבקות. 2 אלופי ישראל, 3 סגני אלופים ו-4 מדליות ארד. שני האלופים ייצגו את ישראל באליפות אירופה במרץ בסרביה. המאמן הוא קום לב.

הישגים למתאבקי ומתאבקות הפועל אשדוד בהיאבקות, באליפות ישראל  בסגנון חופשי שנערכה ביום שבת האחרון. כולם מתאמנים תחת הדרכתו של המאמן קום לב. 2 אלופי מדינה, 3 מדליות כסף ו-4 מארד ובסך הכל 9 מדליות!

שני אלופי המדינה הם מהפועל אשדוד. מיכאל צוציאשוילי הוא אלוף ישראל במשקל עד 84 ק"ג וענת דנילובסקי אצל הנשים. השניים ייצגו את ישראל באליפות אירופה במרץ בסרביה.

אבל ההישג לא מסתיים כאן. אשדוד זכתה גם במדליות כסף. מקסים פלדמן במשקל עד 74 ק"ג ויעקב גלמן במשקל עד 65 ק"ג ופאינה דינילובסקי אצל הנשים.

assss_800x450
גם בנות אשדוד הביאו כבוד

בזה לא הסתיים הישגם של המתאבקים מאשדוד. מתאבקי הפועל אשדוד זכו גם במדליות ארד.  במשקל של עד 61 קילוגרמים זכה קוגן ויטלי במקום השלישי ובארד, כך גם במשקל עד 65 ק"ג שבו זכה בארד ולדיסלב גריסקו. את שתי המדליות האחרונות משלימים,במשקל עד 96 קילוגרמים דוד לבקובסקי דוד ואצל הנשים, וורוניקה סקריניקוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך