אמצע הלילה ברובע ז': בחורי ישיבה הפכו רכב צבאי ומנעו מעצר עריק

כוח שהגיע לבצע מעצר עריק בשעת לילה מאוחרת - נתקל בהתנגדות משמעותית, וקבוצת בחורי ישיבה שהגיעה למקום אף הפכה את אחד הרכבים, בהמשך הגיע כוח משטרתי שחילץ את החיילים, אך העריק לא היה בביתו ולא נעצר

מהומה לילית רובע ז' באשדוד, כוח צבאי שהגיע לעצור עריק – נתקל בהתנגדות רבתי של עשרות בחורי ישיבה ואברכים, שאף הפכו את אחד מכלי הרכב.

במקביל, דווח כי הגיע כוח של משטרה צבאית לבצע מעצר עריק בירושלים בשכונת גבעת מרדכי. נכון לשעה זו לא ידוע האם התבצע מעצר.

אחד הנוכחים במקום אמר כי "הגיעו שני רכבים רגילים ובתוכם אנשי צבא בלבוש אזרחי לרחוב בר חלפתא 17 בכדי לעצור בחור עריק מצה"ל, תוך דקות ספורות השמועה רצה – והגיעו עשרות אברכים ובחורי ישיבות מהאזור".

הבלגן התפתח בהמשך, "ברגע שאנשי הצבא לא היו בקרבת הרכבים, ניגשנו עשרות אברכים ובחורים והפכנו את הרכב, כשאנשי הצבא ראו את הנעשה הם נדהמו, לא ידעו מה לעשות ואובדי עצות הם הזעיקו מיד כוחות משטרה בנסיון להרגיע את ההתלהמות והרוחות הסוערות, עד שהמשטרה הגיעה ניסנו להפוך את הרכב השני, אך ברגע שאנשי הצבא קלטו את הנעשה, הם רצו לרכב נכנסו וניסו לברוח, לא נתנו להם לנסוע. ואז כבר הגיעו 5 ניידות משטרה שפינו להם את הדרך והם נסעו, לאחר מכן חסמנו את הניידות תוך שאנו יושבים על הכביש, התחילו עימותים עד שלבסוף הם הצליחו לחמוק אחד אחד".

עוד אמר עד הראייה "שמעתי את אחד השוטרים אומר שהם רצו להזעיק אנשי יס"מ בעקבות המהומות, אך מכיוון שאחראי משמרת לילה של היס"מ ישן לא יכלו לתת פקודה, משום שרק הוא מוסמך לתת פקודה כזו. לאחר זמן רב הצליחו להוציא אישור פקודה – והוציאו מתל אביב כמה ניידות יס"מ, אבל המקום בינתיים התפנה".

והאם הבחור נעצר? "הבחור העריק בכלל לא היה בביתו אלא בישיבה באשדוד, קראנו לו במהירות והצטלמנו על רקע הרכב ההפוך, רקדנו שרנו והודינו לה' על המבצע המוצלח! בהמשך אחד מרבני השכונה הגיע ואמר לנו שאפשר לחזור כל אחד למקומו, עזבנו את המקום. המשטרה שלחה מאבטחים שיאבטחו את הרכב ההפוך עד לפינויו, אבל הבחור לא נעצר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך