מלון ווסט אשדוד חוגג שלוש שנים

מלון ווסט בוטיק אשדוד מרשת טמרס חוגג שלוש שנים ולכבוד המאורע - מציין כמה שינויים והישגים יוצאי דופן

-מלון ווסט בוטיק אשדוד זכה במקום השני ברשימת 25 מלונות היוקרה של ישראל באתר טריפאדויזור Travelers' Choice 2016 .
– מלון ווסט בוטיק אשדוד קיבל דירוג ייחודי באתר BOOKING.COM ציון 8.7 !
-מסעדת אנדיב הנמצאת במלון מאז פתיחתו ממשיכה את הפעילות תחת השף ירון בן חמו העובד במסעדה מיום הקמתה.
מלון ווסט בוטיק אשדוד, המלון הצעיר ביותר של רשת טמרס חוגג שלוש שנים!

בימים אלו זכה במקום השני בדירוג 25 מלונות היוקרה של ישראל באתר טריפאדויזור Travelers' Choice 2016 בקטוגורית Top 25 Luxury Hotels . התואר ניתן רק למלונות שבאופן עקבי מדורגים ע"י האורחים בציונים הגבוהים ביותר בפרמטרים שונים, בפרק זמן רציף של 12 חודשים ללא תנודות ופערים. האורחים דירגו את המלון ברמות הגבוהות של איכות השרות מה שהביא לקבלת אות ההצטיינות .

אתר Booking.com הבינלאומי מאפשר הזמנת מלונות ולאחר מכן מאפשר ללקוח להכנס ולדרג לאחר שהייתו. לשנת 2015 קיבל המלון ציון 8.7, הנחשב לגבוה מהממוצע.

מסעדת אנדיב הנמצאת במלון ממשיכה את העבודה כרגיל ומזמינה את הקהל המקומי ומחוץ לעיר להגיע וליהנות מארוחות בוקר ייחודיות ב 88 ₪ , ארוחות עסקיות עשירות במנות וספיישלים מדי יום ב 89 ₪ וארוחות ערב ואירועים עם תפריט עשיר במנות בשר, דגים, צמחוני וטבעוני במחירים נוחים.

צילום: דניאל לילה
צילום: דניאל לילה

שף מסעדת 'אנדיב' ירון בן חמו (32) המתגורר באשדוד, עובד במסעדה מיום הקמתה. לחמו רזומה עשיר בתחום הקולינארי בארץ ובעולם , מומחה לקונדיטוריה ומעתה ינצח על עובדי המסעדה ועל התפריט והכנת המנות. בקרוב יבצע גם חידושים מרעננים במנות ובאופי הארוחות.

שף מסעדת 'אנדיב' ירון בן חמו
שף מסעדת 'אנדיב' ירון בן חמו

ניר וינשטיין, מנהל ווסט אשדוד מרשת טמרס: "הזכייה בתואר של אתר טריפאדווזיור והציון של בוקינג הם מקור אמיתי של גאווה לכל אנשי הצוות של המלון שדרך מסירות ומקצועיות מצליחים כבר שנה שנייה ברציפות להעניק לאורחינו את רמת השרות הגבוהה ביותר בסטנדרטים הגבוהים של רשת מלונות טמרס, והאורחים מודים לנו היום על כך"

ניר וינשטיין - מנהל ווסט אשדוד
ניר וינשטיין – מנהל ווסט אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך