בחורה אשדודית מתקדמת: המשטרה עצרה נהגת שודים בהריון מתקדם

תושבת העיר נעצרה כשהיא בחודשי הריון מתקדמים יחד עם חוליית גנבים, במהלך שוד ברחבי גוש דן, כשהיא משמשת כנהגת

דיווחים רבים התקבלו על מקרי גניבה מדירות ברחבי גוש דן. במשטרת "לב" של מחוז תל אביב התקבל מידע מודיעיני על זהות הפורצים, ומפקד התחנה, ניצב משנה יאיר חצרוני, הורה לבלשיו לעקוב אחר החשודים ולתת תפנית לחקירה המתמשכת. שלשום בשעות אחר הצהריים, הגיעו החשודים, שלושה גברים וצעירה אחת, לעיר הרצליה. שלושת הגברים ירדו מהרכב בו נסעו, וניסו לפרוץ את אחת הדירות בעיר, והצעירה נשארה ברכב במושב הנהגת, והמתינה לשלושת חבריה הגנבים. משלא הצליחו לפרוץ לדירה, הם עזבו את המקום ברכב כשהם משאירים אחריהם לום ברזל וצרור מפתחות. בלשי המשטרה עקבו אחרי החבורה, עד שקיבלו הוראה מגבוה לעצור את הרכב. כמה ניידות ניסו לחסום את דרכם, אך הנהגת ניסתה להתחמק מהחסימה ופגעה ישירות באחת מניידת המשטרה, השוטרים יצאו מהניידות עם אקדחים שלופים. ואילו יושבי הרכב נעלו את הדלתות כשהם בתוך הרכב, אך השוטרים פרצו לרכב, שלפו ממנו את החשודים ועצרו אותם.

במהלך המעצר השוטרים הופתעו לגלות כי נהגת המילוט של החבורה היא לא אחרת מאשר צעירה בת 25 תושבת אשדוד ובהריון מתקדם. אתמול הובאו הארבעה לבית משפט השלום בתל אביב שם הכחישו את החשדות נגדם באמצעות פרקליטיהם אולם השופט קבע כי בנוגע לשלושת החשודים קיים חשד ראשוני לביצוע עבירות התפרצות נוספות בצורה שיטתית ומתמשכת והחליט להאריך את מעצרם בחמישה ימים. מעצרה של נהגת המילוט ההריונית מאשדוד, האריך ביממה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך