אישום: חרדי מאשדוד ביצע מעשים מגונים בתלמידיו

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לביהמ"ש המחוזי בב"ש כתב אישום נגד אברהם שמש מאשדוד, שביצע במספר רב של הזדמנויות עבירות של מעשים מגונים כלפי 3 מתלמידיו, בגילאיי 14-13, כשהוא מסביר את מעשיו המיניים בכך שהוא אמור לבדוק את כשירותם של התלמידים, כדרישת ההלכה, להיות חזנים בתפילות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ראמי אלמכאווי, הנאשם, במסגרת תפקידו כמחנך בבית הספר היסודי, נהג לשבת עם תלמידיו אחד על אחד בכיתה על מנת להשלים פערים בשל היעדרות או מכל סיבה אחרת וכן נהג להזמין אליו תלמידים, לשיחות אישיות בחדר המורים בבית הספר ובמספר רב של הזדמנויות במהלך השנה האחרונה, הן בכיתה ובעיקר בחדר המורים, בעת שהיה לבד עם התלמיד, ביצע הנאשם עבירות מין. הנאשם נהג לנעול את הדלת במפתח, סגר את הווילון בחדר, ואת מעשיו המיניים כלפי הקטינים הסביר הנאשם כאמור בכך שהוא אמור לבדוק את כשירותם, כדרישת ההלכה, להיות חזנים בתפילות. התלמידים ביקשו כל פעם לעזוב את החדר בגלל אי נוחות שחשו, אך הנאשם הזמין אותם שוב ושוב, זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

לאחר שפוטר הנאשם מבית הספר לאור החשדות נגדו, עזב הנאשם את הארץ וטס ללונדון לתקופה ממושכת. לאחר שחזר לארץ, נעצר בשדה התעופה ונחקר בתחנת אשדוד.

הנאשם ניצל את מעמדו כמחנך כיתתם של הקטינים שראו בו דמות דתית, חינוכית וסמכותית, ניצל את האמון שרכשו לו הקטינים, ואת יחסי הקרבה שנוצרו בינו לבינם, על מנת לממש את דחפיו המיניים, כל זאת תוך התעלמות מוחלטת מהפגיעה הפיזית והנפשית בקטינים.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך