אוטובוס נתפס מזהם בסולר חלקים מהעיר

אוטובוס שהותיר אחריו סולר סיכן רכבים שנקלעו אל האזור הסמוך לכיכר המפרשים. "הפעם לא מדובר רק בשמירה על איכות הסביבה אלא גם על סכנה בטיחותית שסכנה רכבים אחרים" אומרים במחלקת האכיפה הסביבתית
אוטובוס נתפס מזהם בסולר חלקים מהעיר

ירון זוהר, מפקח במחלקה לאכיפה סביבתית מספר: "השבוע, בשעות הבוקר העמוסות, דווח לנו על ידי המוקד העירוני על כמות סולר גדולה שזלגה מאוטובוס של חברת 'אגד תעבורה', במספר מוקדים ובכיכר המפרשיות. כתוצאה מזליגת הסולר מספר רכבים ניזוקו כאשר החליקו אל תוך כיכר המפרשיות ונזק נגרם גם לצמחיה במקום". תיאור התמונה כפי שנלכדה במצלמות ה"מוקד רואה" העידו יותר מכל על המפגע המסוכן, מקורו והסכנות המאיימות על הרכבים.

לאחר הצפייה בסרטון שתועד על ידי מצלמות המוקד רואה ולאחר זיהוי האוטובוס ושייכותו לחברת "אגד תעבורה", מפקחי היחידה החלו בחקירת האירוע. זוהר יצר קשר עם קצין הבטיחות של החברה ונפגש עמו במשרדו, יחד עם נהג האוטובוס. השניים תוחקרו ותושאלו בנוגע לסיבות המקרה והוצגו בפניהם הנתונים על זליגת הסולר מהאוטובוס והסיכונים שנגזרו ממנו ליתר הרכבים.

לאחר הצגת הראיות, הודה נהג האוטובוס בחקירתו כי אכן הוא נהג באוטובוס הנדון, כקו שירות מאסף המוביל נוסעים במסלול ארוך עד לתחנת הרכבת. הנהג אישר כי זליגת הסולר בכיכר המפרשיות ובמספר מוקדים נוספים בעיר, היו מאוטובוס זה אך טען כי לא הבחין בנזילת הסולר בעת נסיעתו וככל הנראה, התקלה ארעה כתוצאה מאי סגירת מכסה התדלוק על ידי המתדלק בחניון אגד. "מיד עם זיהוי זליגת הסולר סגרתי את מכסה הדלק והזליגה פסקה" אמר. חומרת העבירה הבטיחותית והסביבתית הובהרה כמובן לנהג ולקצין הבטיחות של החברה.

ממחלקת האכיפה הסביבתית מוסרים כי כל חומר החקירה יועבר למחלקה המשפטית להגשת כתב אישום. כמו כן, עלויות הטרקטור של המוקד העירוני ועלות הנזק שנגרמה לצמחיה בגין זליגת הסולר מהאוטובוס תצורף אל כתב האישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך