עפו לה ההזדמנות. הפסד 3:2 לעפולה מנע מאשדוד להיות ראשונה

תיקו ומעלה בעפולה, היה מעלה את אשדוד למקום הראשון. אבל אשדוד במשחק מול האקס, איל לחמן, נוצחה 3:2, לאחר שכבר הובילה 0:1. אשדוד בינתיים שמרה על מקומה השני, בשל הפסדה של הרצליה 1:3 לר"ג. שימו לב לקטמון שרחוקה רק 2 נקודות מאשדוד. אשדוד תפגוש את קטמון במחזור הבא. קינדה הורחק באדום בתוספת הזמן.

הכל היה מוכן למועדון ספורט אשדוד לעלות למקום הראשון בליגה. 2 משחקים בהם הקבוצה לא ספגה, עלייה למקום השני במחזור הקודם ומשחק מול עפולה מהמקום ה-12. הכל מלבד התוצאה הפסד צורב 3:2, במשחק שלא נפלה מעפולה.

זה התחיל מצוין מבחינת אשדוד. בדקה ה-5 כבר 0:1 לאשדוד. טום בן זקן הגביה כדור חופשי מצוין וניבאלדו המשיך פנימה. 0:1 לאשדוד. זה נראה מצוין. אשדוד מובילה על עפולה והאקס על הקווים, איל לחמן.

אבל כמו פעמים רבים העונה, הקבוצה מיד ספגה שער שיוויו. ספואן זועבי ניצל טעות בהגנת אשדוד ומקרוב השווה את התוצאה. כשהיה נראה שאשדוד תכבוש את השני, הגיעה התקפה בתוספת הזמן של המחצית השנייה. אור אליהו, קבע 1:2 לעפולה, ברגע הכי קריטי לפני הירידה להפסקה.

עוד לא נפתחה לה המחצית השנייה ושוב עפולה. בדקה ה-53 הוגו שוב ניצל הגנה לא מוכנה באשדוד והעלה ל- 1:3. אבל הפעם הייתה זו אשדוד לחזור מהר. 2 דקות אחרי השער של עפולה, הצליח חן עזריאל לבעוט מקרוב פנימה 2:3.

מרגע זה לחצה אשדוד בכל הכח והחמיצה שוב ושוב. אבל עפולה צופפה את ההגנה ובזבזה זמן והצליחה לרדת מהמגרש עם 3 הנקודות. בתוספת הזמן, לאחר שהשוער משפתי עלה בניסיון אחרון לנגוח כדור חופשי, נאלץ גדי קינדה למנוע שער בידו ולראות את האדום.

אגב, אשדוד נשארה שנייה, בינתיים,  לאחר שהרצליה הדולקת אחריה נוצחה 1:3, על ידי הפועל ר"ג. אבל בני לוד יכולה לעבור את אשדוד אם תנצח במשחק השלמה. מעבר לכך והניצחונות של ר"ג ושל קטמון (1:3 על ראשל"צ), צמצמו עוד יותר הפער מהמקום השלישי והכניסו עוד קבוצות למאבק על 2 הכרטיסים. הפועל פ"ת, שתשחק ביום שני, מול קרית גת הלפני אחרונה, יכולה לפתוח את הפער יותר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך