העוקץ הליטאי: עקצו קשישים חסרי ישע במיליון ש"ח

לאחר חקירה סמויה ארוכה, עצרה משטרת ישראל 12 חשודים שפעלו ברשת ההונאה הבנלאומית של "העוקץ הליטאי" ועקצו עשרות קשישים בינהם מאשדוד בסכום כולל של מיליון ש"ח

בתום פעילות סמויה של משטרת ישראל חוצה יבשות, שנמשכה כשמונה חודשים נעצרו 12 חשודים שפעלו ברשת ההונאה הבנלאומית של "העוקץ הליטאי", אשר עפ"י החשד עקצו בישראל עשרות קשישים יוצאי חבר העמים בכול רחביי הארץ ובינהם באשדוד בסכום כולל של מיליון ש"ח. בפעילות השתתפו יחידת יהלום של רשות המיסים והחקירה מלווה ע"י פרקליטות מחוז דרום.

מדובר באחת מפרשיות העוקץ הגדולות שהיו במדינה ועד לרגע זה נפתחו על ידי יחידת ההונאה של משטרת ישראל 270 תיקים. במהלך הפעילות הסמויה יצאו קצינים ממשטרת ישראל בסיוע אינטרפול ונציג משטרת ישראל במדינות חבר העמים ומדינות בלטיות למשטרה בליטא לצורך עבודה משותפת בפעילות כנגד שני חשודים מרכזיים שהפעילו את רשת ההונאה הבנלאומית ממדינת ליטא והיו מעורבים בין היתר בעוקצים בישראל.

מפקד מחוז דרום ניצב יורם הלוי התיחס לתופעה "ניצול קשישים חסרי ישע הינו מעשה שפל ובזוי,לקחת במרמה מאותם קשישים תמימים כספים שמיודעים לרוב לרכישת מזון ותרופות הינו מעשה חמור ביותר,שפל המדרגה,רישעות וחוסר אנושיות. נמצה את הדין במלוא החומרה עם כלל המעורבים בפרשה אמר ניצב הלוי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך