בני מיעוטים מהשטחים נעצרו במהלך הסופ"ש ע"י המשטרה

שוהים בלתי חוקיים נעצרו במהלך סוף השבוע על ידי משטרת ישראל בעיר אשדוד. ערנותם של תושבת העיר והשוטרים הביאה למעצרם. החשודים נכלאו בתום חקירתם ומעצרם הוארך בבית המשפט.

בליל שישי התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על חשוד ככל הנראה בן מיעוטים בסמוך לאתר בניה בעיר אשדוד. ניידות המשטרה שהוזעקו למקום קיבלו את תיאורו של החשוד מהמודיעה והחלו בסריקות אחריו. במהלך הסריקות איתרו השוטרים חשוד העונה לתיאור ומבקשים מזה לעצור אך זה החל נמלט אל תוך אחד הבניינים הסמוכים שם מצליחים השוטרים להשיגו וזה נעצר תוך שמתנגד למעצרו ונושך את כף ידו של אחד השוטרים. אזרח שחלף במקום סייע בידי השוטרים להשתלט על החשוד וזה נכבל ומועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר שם טען כי לא ידע כלל שמדובר בשוטרים. החשוד יליד 91' תושב יהודה ושומרון נכלא בסיום חקירתו ומעצרו הוארך בבית המשפט.

בנוסף, ביום שבת במהלך פעילות של ניידות הסיור במשטרת ישראל בעיר, הבחינו השוטרים באדם שעורר את חשדם. השוטרים ביקשו לזהותו וזה הציג בפניהם תעודת זהות ישראלית על שם תושב הדרום יליד 96'. השוטרים הערניים שהבחינו כי התמונה בתעודת הזהות לא בדיוק דומה לחשוד העומד בפניהם, החלו בתשאולו עד שזה הודה כי הוא תושב יריחו, והוא בכלל יליד 87'. החשוד נעצר והועבר לחקירה גם כן בתחנת המשטרה באשדוד ובסיומה נכלא ומעצרו הוארך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך