הדרך לחצי הגמר עוברת מול קרית-גת

היום, ראשון (19.40) תארח אשדוד את קרית-גת לרבע גמר גביע המדינה. ניצחון יהפוך את העונה הזו למוצלחת יותר ויביא את אשדוד לחצי הגמר. אשדוד על הנייר טובה מקרית-גת הלפני אחרונה. אבל זה גביע ולקריית-גת יש את מאיר טפירו.

מכבי אשדוד הציבה לה השנה מטרה בליגת העל בכדורסל, מקום בפליאוף העליון. היום, ראשון (19.40), היא יכולה להפוך את העונה הזו לעונה מוצלחת יותר, אם תעפיל לחצי גמר גביע המדינה, כשתארח בבית את קרית-גת הלפני אחרונה, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

לקריית-גת יש את מאיר טפירו. בשמינית הגמר סל ניצחון של  טפירו נתן לקרית גת ניצחון על הפועל ת"א, כאשדוד התקשתה מול הפועל כפר סבא. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון ליגה. אשדוד הביסה את הפועל חולון 68-94, קרית גת הפתיעה את מכבי ראשל"צ 88-89.

המפגש היחיד ביין השתיים הסתיים בדרמה גדולה וניצחון של אשדוד 89-90. צ'ארלס תומאס היה נהדר עם 28 נקודות, פול דלייני ואלנדרו טאקר בלטו בקרית גת עם 16 כ"א. קרית גת עם 3 זרים אחרי הפציעה הקשה של רומרו אוסבי. אשדוד קבוצת התקפה טובה עם 82.7 נקודות לערב, שלושת הזרים הבולטים שלה סוואן, גארט ותומאס, מנפקים יחד 56.8 נקודות שמהווים 68 אחוזים מסך הנקודות של הקבוצה כולה.

הגנתית אשדוד הרבה פחות טובה ורק 4 האחרונות סופגות יותר ממנה. קרית גת היא קבוצת ההגנה הגרועה בליגה עם ממוצע ספיגה של 86.4. מרקו קילנגסוורת כבר בן 34, אבל עדיין בכושר מצויין עם 15.8 נקודות לערב ו-10.3 ריבאונדים ונראה נהדר גם דריל מונרו מראשל"צ. המצ'-אפ שלו מול תומאס עשוי להכריע את ההתמודדות.

הגרלת צחצר הגמר, למי שתעלה תערך ב-12.1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך