הורדת חולצה במשחק כדורסל? תשלם

איגוד הכדורסל אישר אתמול באופן רשמי. כל מי שיוריד חולצה במשחק כדורסל ייענש. רק שימו לב. האחריות היא שלכם. או במילים אחרות, אתם תיענשו לא הקבוצה. מעניין יהיה לראות איך יאכפו זאת, ועוד יותר מעניין יהיה אם הכדורגל יאמץ גם הוא את ההחלטה הזו.

זהו. עכשיו זה רשמי. אי אפשר להוריד חולצה במשחקי כדורסל. איגוד הכדורסל החליט להלחם בתופעה וקיבל את המלצתה של היועצת המשפטית של האיגוד, רונית אמיר-יניב.

אבל כאן לא נגמר העניין. בניגוד לעונשים אחרים, בהם הקבוצה נענשת, מי שייענש הפעם יהיה מי שיוריד חולצה. במילים אחרות, האחריות להורדת החולצה והעבירה על התקנון היא של האוהד באופן פרטני. הוא ייענש וכמו שזה נראה ייקנס. באיגוד לא פרסמו איך הם מתכוונים לאכוף את התופעה ועל ידי מי. בקרב אוהדי הכדורסל יש כבר מי שמתכוון להלחם בהחלטה ולפנות לבית המשפט שיבטל את ההחלטה.

מעניין יותר יהיה לראות אם גם הכדורגל יאמץ את ההחלטה, מאחר והתופעה נפוצה הרבה יותר בכדורגל. אגב, הנושא כלל לא עלה לדיון בהתאחדות לכדורגל ואולי עכשיו בשל ההחלטה  בכדורסל, יהיה מי שיעלה זאת.

רק ככה. קהל לבוש.
רק ככה. קהל לבוש.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "ההנהלה קיבלה את המלצתה של היועצת המשפטית להכניס לתקנון המשמעת את האיסור על הורדת חולצות במגרשי הכדורסל. יש להדגיש שהדין יהיה על הפרט ולא באחריות הקבוצות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך