בשורה לבעלי רכבים חדשים : טסט ל-3 שנים

משרד התחבורה הודיע היום על הארכת תוקף לביצוע טסט שנתי לרכבים חדשים משנתון 2016

בשורה מצויינת לבעלי רכבים חדשים, משרד התחבורה הודיע כי רכב חדש שנמצא על הכביש מ1 בינואר 2016, יחוייב בביצוע טבט רק לאחר שלוש שנים מים הרכישה ולא במקום שנתיים כפי שהיה נהוג עד כה. וזאת בעקבות תקנה חדשה שחתם עליה שר התחבורה ישראל כץ.

כיום התקנות קובעות כי כלי רכב חדש פטור מטסט במכון רישוי בשנה הראשונה לרכישתו וכי הוא מחוייב לעבור את המבחן בתום שנתיים מיום הרכישה ולאחר מכן כמו כל כל רכב יש לעבור טסט אחת לשנה. עוד נקבע כי רכב פרטי שנרכש בליסינג ידרש לבצע את הטסט כשנתיים מיום הרכישה במקום שנה אחת מיום רכישת הרכב.

שר התחבורה, ישראל כץ: "השימוש ההולך וגובר במערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות וכן מערכות טכנולוגיות, המתריעות בפני הנהג על תקלות, מצמצם את החשש בכלי רכב לא תקין. ההחלטה להאריך את תקופת מבחן הרישוי השנתי משנתיים לשלוש, תצמצם את הבירוקרטיה ותחסוך לנהג זמן, בירוקרטיה מיותרת ויקרה, ועלות של 'טסט' שנתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך