מכבי אשדוד ראשונה בבדמינטון בליגה הסדירה

 

השבוע סיימה קבוצת מכבי אשדוד א' את הליגה הסדירה במקום הראשון לאחר שגברה על פ"ת בחוץ. האשדודים צפויים לפגוש את הפועל אור-עקיבא/קיסריה בחצי גמר הפלייאוף שיתקיים בעוד חודשיים בראשל"צ. הפעם האחרונה שבה מכבי אשדוד זכתה באליפות המדינה הייתה ב-2005 ולאחר ההפסד הצמוד בגמר אשתקד ינסו האשדודים להגיע שוב לגמר ולאחר יותר מעשור להחזיר עטרה ליושנה.

בשבוע שעבר התקיימה אליפות אזור המסורתית לבדמינטון, בה השתתפו טובי שחקני ישראל. בין המשתתפים בלטו לטובה שחקני מכבי אשדוד.

אריאל שאינסקי, המחבט הבכיר של אשדוד והשני של ישראל, נאלץ להסתפק במקום השלישי לאחר שהפסיד בקרב צמוד לדניאל צ'יסלוב ממכבי ראשל"צ בשלב החצי גמר.  צ'יסלוב עצמו זכה בסוף בתחרות כולה. אך אריאל שלנו ידע לתקן בקטגוריית הזוגות המעורבים, ובשיתוף פעולה מוצלח עם דנה דנילנקו המוכשרת מאקדמיה אזור ניצחו את כל יריביהם וזכו בתואר הנכסף.

שרי רוטשטיין שחזרה לפני מספר שבועות מתחרות בינלאומית לנוער בסלובניה, בה יצגה את ישראל, זכתה פעמיים במקום השלישי,  ביחידות וביחד עם כליל הוכברג מקיבוץ חצור בזוגות.

בהנהלת המועדון אומרים כי לאחר מספר שנים שחונות, חלה עלייה מתמדת במספר האשדודים שהתנסו והתאהבו בענף הבדמינטון ודלת המועדון פתוחה לקליטת שחקנים חדשים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך