האישה: בעלי מרוויח 30 אלף שקל בחודש הבעל: אני מחפש מתכות בחוף הים

סכסוך גירושין חריף בין זוג מאשדוד מככב בימים אלה בבית הדין הרבני. האישה טוענת כי בעלה מרוויח כ-30 אלף שקל מקומבינות שונות שהוא עושה, הבעל טוען מנגד כי הוא לא גומר את החודש, ושורד באמצעות חיפוש תכשיטים בחוף עם גלאי מתכות...

למי צריך להאמין – לגרסת האישה שטוענת כי בעלה חי כמו מלך עם משכורת גבוהה יותר מזה של חבר כנסת? או שמא לגרסת הבעל, הטוען כי הוא בקושי גומר את החודש ונאלץ לצאת לחוף הים עם גלאי מתכות כדי לנסות ולמצוא תכשיטים?
מחלוקת עזה על גובה הכנסות הבעל התגלעה לאחרונה במסגרת הליכי גירושים בין בני זוג מאזור אשדוד. האישה טוענת בתביעתה למזונות כי בעלה מרוויח כ-30 אלף שקל לפחות בחודש, מלא מעט קומבינות שהבעל עושה עם חבריו האמידים. מנגד, הבעל טוען כי הוא משמש כשכיר בלבד במסעדה בחוף הים, מרוויח משכורת רעב ומצליח לשרוד רק בשל העובדה שהוא מאתר בחול שבחוף הים "מציאות" של תכשיטים ומתכות יקרות, באמצעות גלאי מתכות.

לדברי פרקליטתה של האישה בתביעה, הכנסותיו הזעומות של הבעל, לשיטתו, מתקשות להסביר את רכישת שני רכבי היוקרה של בני הזוג, את רכישת האופנוע הכבד עבור הבן ואת השיפוץ היקר שנערך לדירתם בשנים האחרונות, כמו גם הפקדות בסכומים גבוהים לחשבון הבנק של הבעל. לדברי עורכת הדין של האישה, הבעל מתחזה לשכיר במסעדה במטרה להעלים כספים מבית המשפט ומרשויות המס, ונעזר לשם כך בשותפו לעסק. בימים אלה אמור בית המשפט לענייני משפחה להכריע בשאלות כמה מרוויח הבעל, ומה חלקה של אשתו ברכוש המשותף שנצבר במהלך שנות נישואיהם של בני הזוג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך