רוצים לחזור לנצח ומחכים לניבאלדו

בשישי (15.00) תארח מ.ס אשדוד את מכבי קרית גת מהמקום הלפני אחרון. באשדוד רוצים לחזור לנצח אחרי 3 משחקי תיקו רצופים. כמו שזה נראה הבלם הברזילאי ניבאלדו יגיע לקבוצה סופית. קרית גת מנגד עלתה מעל המקום האחרון ולא רוצה לחזור לשם.

במ.ס אשדוד מדברים רק על דבר אחד – לחזור לנצח.

הקבוצה שלה כבר 3 משחקי תיקו רצופים, יודעת שניצחון מול קרית גת, בשישי (15.00) בבית, גם יחזיר אותה לאחד המקומות הראשונים ככל הנראה וגם יביא איתו הרבה דחיפה מוראלית להמשך.

הקבוצה תחסר כלל הנראה  3 משחקני הקבוצה, החלוץ דין דוד והמגן אדיר טובול שאינם כשירים עדיין וגדי קינדה המוצהב. המאמן רוני אואט עשוי לפתוח בהרכב עם חן עזריאל וניב זריהן בחוד. זריהן כבש כבר 3 שערים בשני משחקי הליגה האחרונים ונמצא בכשור טוב.

מנגד האורחת מקרית גת, שנמצאת במקום הלפני אחרון מגיעה בתקופה טובה של 5 משחקים ללא הפסד. הקבוצה עלתה מעל למקום האחרון ובוודאי לא תרצה לחזור לשם.

מי שעשוי להגיע כבר במחזור הבא, למ.ס אשדוד, הוא הבלם הברזילאי ניבאלדו. כמו שזה נראה רק דבר של הרגע האחרון ימנע את הגעתו לקבוצה. באשדוד רוצים את השחקן בכדי שיביא איתו את הניסיון הרבה שלו, בין היתר באירופה בליגה הספרדית ובארץ במכבי ת"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך