החל מהבוקר סערה חורפית באשדוד והסביבה, יתכנו שיבושים באספקת החשמל

ברד כבד וגל קור הם רק חלק ממה שהסופה צפויה להביא איתה החל מהבוקר ועד יום שבת, שיתכן וגם תשבש לנו את מערכות החשמל ואולי גם התשתיות.

החל מהיום ועד שבת צפויה להיכנס סערה חורפית בכל הארץ כולל באשדוד…

הסערה תלווה בסופות רעמים, ברקים, גשמים עזים, קור, ואפילו ברד כבד… עקב כך צפויים תקלות בחשמל ושאר התשתיות אל בעיריית אשדוד משתדלים לעשות הכל שנעבור את המערכה הזו בשלום.

בהודעה שהוציאה העירייה נכתב: התראה למזג אויר חורפי והערכות חורף לימים חמישי-שבת.

התחזית: היום (יום רביעי) – מעונן וצפוי לרדת גשם לפרקים במהלך היום, ברובו קל. יום חמישי – הגשם יתחזק במהלך היום, ינשבו רוחות ערות בעוצמה של עד 50 קמ"ש. שיאה של המערכת צפויה לשעות הלילה – גשם כבד ורוחות מערביות בעוצמה של עד 80 קמ"ש. קר מאוד. יום שישי – ימשך מזג האוויר הסוער וגשם כבד ירד. החל משעות הלילה של שישי היחלשות המערכת אך עדיין גשום וקר. יום שבת – היחלשות המערכת. הרוחות יירגעו וצפוי גשם מקומי בעוצמה קלה. עדיין קר.

ההערכות:
המוקד העירוני מרכז את פעילות היחידות ובימים חמישי ושישי יפעל במתכונת מוגברת.
העירייה בצעה את פעולות ההיערכות לחורף ותעמיד מערכי כוננות בהתאם לתחזית. הציבור מתבקש להיערך בהתאם ולדווח למוקד 106 על מפגעים ו/או תקלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך