שי דורון כדורסלנית השנה ב-2015

שי דורון דורון נבחרה לכדורסלנית השנה ב-2015 של משרד התרבות והספורט והוועד האולימפי. דורון שזכתה השנה עם אשדוד באליפות המדינה והעפלה לחצי גמר היורוקאפ, היא גם קפטנית נבחרת ישראל ונחשבת למזוהה ביותר עם ענף כדורסל הנשים. היא גברה גם על חברתה לקבוצה, אלישה קלארק, שהייתה מועמדת לתואר. יעקב טומרקין, השחיין מאשדוד, היה מועמד לספורטאי השנה בשל 2 מדליות הכסף שזכה באליפות אירופה בבריכות קצרות..

שי דורון – היא כדורסלנית השנה ב-2015, של משרד התרבות והספורט ושל הוועד האולימפי.

כמה כבוד לעיר אשדוד ולקבוצת הנשים של העיר, האלופה מכבי בן אשדוד. שי דורון שנבחרה בערב שלישי, גברה בדרך גם על חברתה לקבוצה, אלישה קלארק שהייתה מועמדת אף היא. עוד היו מועמדות בקטגוריית כדורסלנית השנה. ליעד סואץ-קרני, אלישיה קלארק, נעמה שפיר ואופיר בנט.

אם יש מגיע זה לדורון. דורון זכתה השנה עם מכבי בן אשדוד בתואר אלופת המדינה בכדורסל והגיעה לחצי גמר היורוקאפ. כמו כן השנה היא נבחרה לקפטנית נבחרת ישראל בכדורסל. דורון אולי יותר מכל כדורסלנית אחרת מזוהה עם הענף.

השחיין מאשדוד, יעקב טומרקין שזכה בשתי מדליות כסף באליפות אירופה בבריכות קצרות השנה, היה מועמד לתואר ספורטאי השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך