רמי אהב את גיסתו, אהב קצת יותר מידי…

יעל חשדה שבעלה רמי מנהל קשר רומנטי מחוץ לנישואין, ולאחר שהצוות של ליאור יצא לשטח, הם גילו שהבעל מנהל עם גיסתו קשר מורכב ואוהב במשך שלוש שנים. עכשיו נשאלת שאלה האם הבן של האח והגיסה, שדומה שתי טיפות מים לדוד רמי, הוא בכלל פרי אהבה של הרומן הסודי

הגברת הנחמדה שהגיעה למשרדי הציגה את עצמה בשם יעל, בחורה צעירה בת 26 עדינה ומנומסת, אשר הגיע אלי לאחר ששמעה מקרה דומה מאחד החברים. יעל החלה לספר לי שפגשה את רמי עוד מימי נעוריה כשהייתה בת 16, ומאז ועד היום הם יחד, בינה ובין רמי היה קשר מדהים שבסופו השניים התחתנו בחתונה מפוארת עם המון מוזמנים. השניים נשואים כמעט שנה, ושניהם עובדים בתפקידי הנהלה בכירים.

יעל סיפרה לי שיום אחד, לאחר שסיימה לדבר עם רמי, הטלפון נשאר פתוח והיא הצליחה לשמוע אותו מדבר בטלפון העבודה עם אישה נוספת וקובע איתה להיפגש לחגוג ולעשות חיים. יעל, שהייתה בהלם מוחלט, התייעצה לפני שהגיע אלי עם איש ביטחון שעובד בחברתה והגיעה למספר הטלפון הנייד שרמי מחייג אליו כבר המון זמן.

בעצתי ביקשתי מיעל שתצא "להשתלמות", של יומיים ואנחנו נכין את הבית למקרה שירצה להגיע ל"בית ריק". במקביל, הצמדנו לרמי מעקב, הוא נמצא נוסע באחד הבקרים לבית אחיו שנמצא במילואים. אגב, הטלפון שאליו חייג רמי היה על שם אחיו, שגר במרחק של כ-15 דקות מביתם של יעל ורמי. כמעט והורתי לצוות שלי לרדת מהתיק, חשבתי שאלו סידורי משפחה, ואז הם דיווחו לי שרמי יוצא מהבית לאחר שהחליף בגדים, מזלי שהצוות לא פספס אותו חונה ועובר לרכב אחר.
ברכב האחר נראתה אישה מבוגרת יותר כאשר הם מתנשקים באחד הצמתים, הזוג המשיך לכיוון בית המלון בעיר. בדיקה מהירה העלתה שזהו הרכב של אח של רמי. העברתי ליעל את התמונה של אותה אישה בנייד, יעל השתתקה לדקות ארוכות, ולאחר מכן חזרה אלי ושאלה: "איפה הם עכשיו?". הבחורה בתמונות זוהתה כגיסתה, אשת הבעל המשרת את המדינה.

יעל הייתה נסערת ורצתה להגיע למלון ולתפוס אותם על חם, הסברתי לה שתוכל לעשות זאת רק כאשר השניים יצאו מהמלון. יעל אמרה שרמי לא יודה בחיים, רק אם תהיה שם ויראה אותה מולו, לא יהיה לו מה להגיד. העימות היה טעון, רמי כמעט והתעלף כשיצא מחובק עם אשת אחיו מבית המלון, שם הודה שהם בקשר כבר יותר משלוש שנים. כל המפגש תועד, למחרת הגיע יעל עם אח של רמי למשרד לקבלת הדו"ח, בפגישה העלה האח שאלות לגבי האבהות של בנו הקטן, אשר במראהו דומה מאוד לרמי, שאלה שבטוח מסעירה את יעל אפילו לאחר שהתגרשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך