החליק בעבודה וקיבל פיצוי של 320 אלף שקל

צעיר מאשדוד החליק על רצפה רטובה במקום העבודה, סבל מפגיעה קשה בכתף ומשבר בשיניים, ולאחר שהגיש תביעה באמצעות משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול, קיבל פיצויים בסדר גודל של 320 אלף שקל

א', צעיר מאשדוד (21), הגיע למקום עבודתו כמו כל בוקר, עם מרץ רב ועם רצון להטביע חותם בעשייה הסזיפית הלא פשוטה. הוא לא תיאר לעצמו שנפילה במעבר צר שהיה רטוב, יגרום לו לחבלה כל כך קשה, שהובילה לפציעה ממושכת ובסופו של תהליך לקבלת פיצויים בהיקף של 320 אלף שקל.

מכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט השלום בקרית-גת, באמצעות בא כוחו משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול מאשדוד, עולה כי א' צעד במקום העבודה במעבר צר המוביל לחדר האוכל במפעל, כשלפתע החליק על רצפה רטובה אשר היה קשה להבחין בקיומה, דבר שגרם לנפילתו.

א' פונה מזירת התאונה לחדר מיון במרכז הרפואי "קפלן" ברחובות, כשהוא סובל כאבים בכתף שמאל וכן משבר בשן. בהמשך א' נבדק אצל אורטופד במסגרת קופ"ח, אשר אבחן כי הוא סובל מדלקת של הגיד בכתף שמאל.

בכתב התביעה נטען ע"י משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול כי קודם לתאונה א' תפקד כשורה ולאחריה הפך אדם מוגבל, הנאות חייו פחתו באופן מהותי ואף נפגע בטחונו העצמי וכי לא', נגרמו הפסדי שכר ניכרים, הפסדי פנסיה, הוצאות כספיות ניכרות בגין נסיעות לטיפולים רפואיים, לרבות פיזיותרפיה וכן הוצאות כספיות בגין טיפולים רפואיים, לרבות בגין טיפולי שיניים. עוד נטען בכתב התביעה כי המעביד ונציגיו התרשלו בכך שהנהיגו שיטת עבודה לקויה, ולא דאגו לסביבת עבודה בטוחה דבר שגרם לפגיעתו של א'.

המוסד לביטוח לאומי ענף לנפגעי עבודה, אשר הכיר בתאונה כתאונת עבודה, קבע לא' נכות רפואית צמיתה בשיעור 15% בגין הגבלה בתנועות כתף שמאל. בתום ההליך נפסקו לא' בבית המשפט השלום בקרית גת, פיצויים בסך כולל של כ-320,000 שקל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך