הזוג הצעיר שעושה את זה בקול רם מדיי ומשגע את השכנים

מה הייתם עושים אילו השכנים שלכם היו מרעישים בצורה מוגזמת? התשובה המתבקשת היא לבקש מהם להשתדל להיות יותר בשקט, ומה אם מדובר ברעש שנובע מאקט מיני?

למערכת האתר הגיע סיפור קצת חריג על זוג שכנים רועשים במיוחד. כולנו מכירים את הילד שמגביר את המוזיקה ואת השכנים שמשפצים את הבית, מהם אפשר לבקש לשמור על שקט או לפחות לעצור בשעות מסוימות, אך בסיפור הבא המצב מעט שונה.

זוג המתגורר ברובע טו', נוהג לבטא את אהבתו בצורה רועשת במיוחד, זה מפריע לשכנים, יש ילדים בבניין ואף אחד מדיירי הבניין לא מוצא דרך לבקש מהם בצורה נעימה להנמיך את הווליום.

"זה קורה כמעט כל יום ובסופי שבוע אפילו מספר פעמים ביום. אני מבין, זה כיף ונחמד אבל הם חייבים להבין שיש פה ילדים ששואלים שאלות", מספר אחד מהדיירים בבניין "זה דיי מביך כשרואים אותם בחדר המדרגות, רוצים לבקש מהם להיות שקטים יותר אך לא יודעים איך לומר זאת. לפני מספר ימים החלטתי שאגיד להם מה שצריך, אך ברגע האמת עצרתי את את עצמי, כי זה דיי פאדיחה לבקש מהם לא לעשות רעש בזמן שהם עושים סקס",

לפי מה שמספר אותו דייר, לא מעט דיירים מדברים ביניהם על הרעש, אך אף אחד מהם לא מעז לבקש שיפסיקו להרעיש, ומקווים שיפסיקו בקרוב, הם גם תלו מודעה אנונימית בלובי של הבניין אך יד נעלמת תלשה אותה והשאירה את הדיירים טרוטי עיניים בגלל לילות רועשים במיוחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך