כמעט נגעו בהיסטוריה. מ.ס הפסידה 1:0 בדקה ה-88 בגמר גביע הטוטו

שער של אשקלון 2 דקות לסיום בגמר גביע הטוטו מנע ממ.ס אשדוד לעשות היסטוריה ולהביא לראשונה גביע לאשדוד. דווקא בעיצומן של התקפות אשדוד כבשה אשקלון. תצוגה נהדרת לקהל של אשדוד. התנהגות מבישה לכובש השער, עידן שריקי, אקס אשדוד.

הכל היה מוכן להיסטוריה , האווירה,, הקהל הרב שהגיע מאשדוד (כ-700), שצבע את חלק מהאצטדיון באדום צהוב, ההכנה. הכל היה מוכן לגמר גביע הטוטו. רק שבסוף, ממש בסוף, בדקה ה-90 זה היה כמעט. רק נגיעה בהיסטוריה. שער שספגה מ.ס אשדוד בדקה ה-90, הביא את הגביע לאשקלון.

כ-700 אוהדים הגיעו מאשדוד. שער 2 היה מלא בקהל הנפלא שרצה את הגביע לראשונה לאשדוד. אבל זה הלך קשה. המחצית הראשונה לא הייתה רצופה באירועים. שתי הקבוצות איבדו כדורים במרכז המגרש וזה הלך ל-0:0.

דווקא במחצית השנייה, כשאשדוד הייתה טובה יותר, תקפה והגיעה לכמה מצבים ליד השער של גליל בן שאנן, דווקא אז יצאה אשקלון להתקפה, בסופה בעט עידן שריקי כדוד שפגע בקורה ומרועי משפתי השוער, חדר לשער.

אגב השופע רעאפת אלחומלה, פסל 3 שערים של אשדוד בטענת נבדל ועבירה על גליל בן שאנן. פעם אחת לפחות הוא טעה  ומנע שער מוקדם מאשדוד. אבל מי זוכר. גם זה היסטוריה.

כאן הקהל ניצח. שאפו. הקהל של אשדוד במשחק. (צילום: עודד קרני מנהלת הליגות)
כאן הקהל ניצח. שאפו. הקהל של אשדוד במשחק. (צילום: עודד קרני מנהלת הליגות)

עידן שריקי שגדל באשדוד וחי באשדוד, צריך להתבייש בתגובה שלו. זה לגיטימי לכבוש שער בקבוצה שלה מאשקלון, אבל יש כאלה שבכלל לא שמחים. אבל יודע מה, אתה צריך להתבייש. ללכת לספסל של אשדוד ולהקניט אותם. לא מכובד מה שעשית זה יישאר כתם שלך לזמן רב . אולי  רשמת לעצמך נקודת חובה בקבוצה. תשמח תחגוג לבריאות, אבל אל תשמח לאיד. אין לדעת מה מביא המחר.

אשדוד: הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, ניר ברדע, אדיר טובול, תום מונד, גדי קינדה (רועי בקל, 68), אור אינברום (חן עזריאל, 89), ובנצי מושל (ניב זריהן, 68), מיכאל אוחנה, דיו דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך