מכבי אשדוד למען הקהילה. ביקרה בביה"ח קפלן

מכבי אשדוד באר טוביה, שמה את ההפסד להרצליה בצד ונכנסה לפרופורציות. הקבוצה ביקרה כמתוכנן, בביה"ח קפלן במחלקת הילדים בכדי לשמחם בחג החנוכה. אייזה סוואן : להגיע לכאן מכניס את כולנו לפרופורציות". חג שמח וכל הכבוד גם מאיתנו.

למחרת ההפסד הדחוק לבני הרצליה אמש (89:88), ביקרה  ביום ראשון,  מכבי אשדוד/באר טוביה במחלקת הילדים בבית החולים "קפלן". השחקנים התנתקו מהאכזבה והתמקדו בלשמח את הילדים לכבוד החנוכה. מחר כבר תחזור הקבוצה לשגרה ולאימונים על מנת לשוב למסלול הניצחונות. הביקור נקבע עוד לפני המשחק והקבוצה למרות ההפסד הגיעה, בכדי לתרום לקהילה. שאפו.

"יש לנו את הזכות להגיע לבית חולים קפלן ולשמח קצת את הילדים שמאושפזים פה", אמר יהוא אורלנד, "אין שום דבר יותר כיף מלראות ילד מחייך כשאנחנו נכנסים אליו לחדר, אחרי כמה שבועות שהוא כבר שוכב במחלקת הילדים, ולתת לו סופגניה ומזכרת מהקבוצה".

"להגיע למחלקת הילדים בבית חולים יום אחרי משחק מכניס אותך לפרופורציות", הוסיף אייזיה סוואן שרשם אמש את הטריפל דאבל הראשון שלו בקריירה, "היה לנו ממש כיף להגיע לכאן ולשמח קצת את הילדים. אנחנו שחקני הכדורסל האמריקאים והישראלים מחויבים לפעילויות למען הקהילה ומאוד שמחים לקחת בהן חלק. אני לא יודע איך זה בקבוצות אחרות, אבל באשדוד כל יום יש פעילות למען הקהילה ואנחנו מגיעים להמון ילדים".

89f62490-a07a-404c-b980-4575bc533161
גם הבת של אייזה סוואן לקחה חלק בחגיגית הסופגניות…(צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך