המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בפרשת ׳הקצין המתחזה׳

המשטרה פירסמה היום בקשת עזרה מהציבור, בעניין הצעיר שהתחזה לקצין וביצע מעשים מגונים בתלמידים

במשטרת אשדוד חוששים כי ישנם עוד אנשים או תלמידים שנפגעו מהצעיר המתחזה וקוראים לכל מי שנפל קורבן למעשים אלו של הצעיר שהתחזה לקצין, שמע או ראה מעשים כאלה מתרחשים, להגיע למשטרת אשדוד ולמסור עדות, וזאת כדי לסייע להגשת כתב האישום.

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד צעיר, המתגורר באחד מיישובי לכיש, בגין ביצוע מעשים מגונים בשמונה נערים, התחזות לעובד ציבור ושיבוש הליכי משפט. לפי כתב האישום, במהלך השנה האחרונה הוא התחזה לקצין צה"ל ובא לתיכון באשדוד בתואנה שהגיע לערוך לתלמידים ראיונות לצו גיוס ראשון.

הוא ביצע את עבירות המין בחמישה מהנערים בתחום בית הספר, כשבכל שמונה הפעמים התחזה לאדם שמגיע לערוך ראיונות ובדיקות רפואיות. באחד המקרים העמיד הנאשם פנים כי הוא נציג של מוסד אקדמי, ובשאר המקרים התחזה לקצין צה"ל.
עוד עולה מכתב האישום כי הצעיר הכיר מורה בבית הספר וביקש ממנו שיארגן לו את המפגש עם התלמידים כדי לבצע את הבדיקות. משהמורה סירב, פנה הנאשם לרכזת שהשתכנעה לארגן את המפגש. לצורך כך היקצה בית הספר לנאשם את חדר האחות, שם ביצע את המעשים. על פי כתב האישום, הנאשם נגע באיברי המין של הנערים בתואנה שהוא מבצע בדיקות רפואיות. שני תלמידים התלוננו על מעשי הנאשם בפני מוריהם, ואלה הזעיקו את המשטרה, שעצרה את הנאשם לפני שהצליח להימלט.
החוקר בפרשה, רס"ב משה בנילוז, ציין כי זו "אחת הפרשיות הקשות שחקרנו בשנים האחרונות. מדובר בחשוד נחוש ונועז שתיעתע בסביבה באופן מחריד". בחקירה התברר כי הצעיר התנדב לפרויקטים של עיר ללא אלימות והעביר הרצאות ומפגשים גם במוסדות עירוניים לבני נוער ובסניפי תנועות נוער. כמו כן, נבדק אם פעל בערים וביישובים אחרים באזור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך