עלתה ברמה. ניצחון 24:26 על רמת-השרון ואשדוד ראשונה.

למרות חסרונם של 4 שחקנים בהרכבה של הפועל אשדוד, היא גברה על רמת השרון מהצמרת 24:26, במחזור העשירי בליגת ווינר בכדוריד, הנחילה לה הפסד ראשון והוכיחה שהשנה פחות מפליאוף עליון ייחשב עבורה לאי הצלחה. אשדוד שמרה על המקום הראשון ופתחה (זמנית) פער בין 2 נקודות מהשנייה, מכבי ת"א ומהשלישית מכבי ראשל"צ, להן משחק חסר. מוליכה גאה.

 ניצחון של אופי. של קבוצה שרוצה פליאוף עליון. הפועל אשדוד, למרות חיסרון של 4 שחקני הרכב, הנחילה הפסד ראשון העונה לרמה"ש 24:26 במשחק המרכזי בליגת ווינר בכדוריד ופתחה פער של 2 נקודות בצמרת על מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ להן משחק חסר.

 אשדוד הגיעה למשחק הצמרת בחסרון משמעותי של שחקנים מרכזיים (רועי ביטון מורחק, גיל כרמין, יותם טל ואלכס בוסיץ' הפצועים נעדרו, כשבוסיץ ייעדר לפחות לעוד משחק), אבל החניכים של וובה זייקמן ידעו להראות הרבה אופי ולחימה והצליחו להנחיל הפסד ראשון העונה לרמה"ש.

עומרי קושמרו, אדיר כהן וישראל ביטרמן המקומיים התעלו והעלו את אשדוד ל-2:4, 3:5 ו-4:6 ב-10 דקות הפתיחה. מנגד, עמית גל ואובראד ראדולוביץ' כבשו ביניהם לרמה"ש וקבעו שיוויון 8:8 (15').

דדי פרץ קבע 8:10, קושמרו הנהדר הגיע לשער חמישי אישי, וטיאומיר דודר ביסס יתרון 9:12 (21'). שני איבודי כדור של אשדוד תורגמו לשערים מהירים של בר מסורי ודניאל שקלים. ליאור קפלן מנע שיוויון כשעצר פנדל ומתפרצת של עמית גל, אבל טונדיי עבדול ראשיד השווה ל-12:12 (25'). ישראל ביטרמן הוריד את אשדוד עם יתרון 14:15 להפסקת המחצית.

פתיחת מחצית שנייה נהדרת של אשדוד, בראשות דודר, הובילה ליתרון השיא 14:19, כשדדי פרץ השלים את הריצה עם שער ממסירה של נתנאל מלול. אלעד טלקר סיפק שער יפה מהפינה. אחרי דקות שבהן שתי הקבוצות התקשו להבקיע, דודר וישראל ביטרמן הבקיעו שני שערים תוך חצי דקה והעלו את היתרון ל-17:22 (45'). אדיר כהן (רק בן 17) ויוסי ביטרמן קבעו 19:24.

שערים של עמית גל וערן צרפתי צימקו ל-24:22 (52'). לרמה"ש חסרת האנרגיות והריכוז היו מספר הזדמנויות להשוות שלא נוצלו. ישראל ביטרמן (בשערו ה-7) קבע 23:26 שתי דקות לסיום. מצליח הצליח רק לצמק – 24:26. בסיום אשדוד המוליכה עושה את זה, לא בכדוריד גדול, אבל עם הרבה לב ונשמה. רמה"ש תתפנה למשחקי ההשלמה שצפויים לה החל מהשבוע הבא מול מכבי ראשל"צ ומכבי ת"א.

ישראל ביטרמן, המצטיין עם 7 שערים: "לא ניצחנו בזכות יכולת גדולה, וזה מובן לנוכח החסרון של השחקנים המרכזיים אצלנו, אבל יש פה קבוצה של לוחמים. יש פה קהל שהוכיח שאי אפשר לנצח אותנו בבית. אין לי אוויר, הקהל הזה השפיע ודחף. אדיר כהן בקושי בן 17 נתן גולים שאתה לא מצפה. כולם כולל כולם נתנו. וובה הכין תוכנית חדשה למשחק הזה, והפתענו אותם בהרכבים. וובה יודע לשחק פוקר, והיום הוא שלף אסים מהשרוול. בכלל, החיבור איתו פשוט עובד ולאט לאט בונים פה תהליך. בשבוע הבא יש לנו נס ציונה, ואח"כ יוצאים לפגרה. אני לא מבטיח הבטחות, אבל אנחנו עוד נפתיע פה".

הירבו לכבוש לאשדוד: ישראל ביטרמן 7 שערים, קושמרו 6, דודר 5, דדי פרץ 4, אדיר כהן 3. עצירות שוער: אורן מאירוביץ 6 מ-22 – 27%, ליאור קפלן 4 מ-12 – 33%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך