כתב אישום יוגש כנגד הצעיר שהתחזה לקצין וביצע מעשים מגונים בתלמידים

חקירה מקצועית ומהירה של חוקרי צוות מעצרים של תחנת אשדוד במרחב לכיש, הביאה לידי גיבוש ראיות לכדי כתב אישום בגין עבירות של מעשים מגונים תוך התחזות לקצין צה"ל, שצפוי להיות מוגש בסוף השבוע בבית משפט השלום בבאר שבע. החשוד, תושב הדרום, נהג להתחזות לקצין המראיין מועמדים לקראת גיוס, בדיקה שכללה ביצוע מעשים מגונים. "מדובר בפרשיה אחת הקשות" ציין ראש צוות החקירה רס"ב משה בנילוז.

חקירה מקצועית של צוות המעצרים משרד החקירות של משטרת אשדוד הביא לגיבוש ראיות בתיק החקירה כנגד צעיר בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינים אותם פגש במקרים שונים תוך התחזות לקצין צה"ל בטענה כי עורך להם ראיונות במסגרת צו ראשון. תחילתה של הפרשה בעקבות דיווח למשטרה שהתקבל לפני כשבוע אודות מעשיו. שוטרי הסיור של משטרת אשדוד עצרו את החשוד באחד מבתי הספר בעיר בטרם זה הצליח להימלט מהמקום.

החשוד הועבר לחקירה שהתנהלה ע"י צוות חוקרי מעצרים של משטרת אשדוד, בפיקודו של רס"ב בנילוז, ובליווי מייעץ של פרקליטות דרום. במהלך השבוע נאספו עדויות נוספות מקטינים נוספים, תוך כדי כך גובשו ראיות כנגד החשוד. ציין רס"ב בנילוז כי "מדובר בפרשיה אחת הקשות בהן עסקנו בשנים האחרונות. מדובר בחשוד נחוש ונועז שתעתע בסביבה באופן מחריד". כאמור, בסוף השבוע צפוי להיות מוגש כנגד החשוד כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז דרום בבית משפט השלום בבאר שבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך