1:3 על יבנה ומ.ס במקום השלישי בליגה – צפו בשערים

לאחר 4 משחקים ללא ניצחון, גברה מ.ס אשדוד 1:3 בחוץ על מכבי יבנה ועלתה למקום השלישי בליגה. יבנה אומנם הובילה ראשונה (עמוס, 44), אבל במחצית השנייה "התפוצצה" מ.ס אשדוד וכבשה שלישיה. אינברום (68), סירושטיין (76) וקינדה (בתוספת זמן), עשו צדק. המצטיין מיכאל אוחנה. בשישי, מ.ס באשקלון.
תנו כבוד. מיכאל אוחנה, כובש השער השלישי לנבחרת הצעירה.(צילום: פבל)

זה היה צריך להגיע וזה הגיע בגדול. לאחר 4 משחקים ללא ניצחון, גברה מ.ס אשדוד על מכבי יבנה 1:3, בחוץ ועלתה למקום השלישי בטבלה. שום סיכוי.

מ.ס היתה טובה מיבנה והייתה ראויה לניצחון. דין דוד (16) ודידיה קוגבינה (29), היו במצב של שער בטוח, אבל לא עשו מזה כדור ברשת.  דווקא  אז יבנה, בהתקפה הכמעט יחידה שלה במחצית הראשונה, כבשה. ניסים אליהו לא הרחיק כדור ורפי עמוס עשה מזה 0:1, דקה לסיום המחצית. שער בדקה קריטית.

המחצית השניה היתה העתק של הראשונה. דוד עוד הספיק להחמיץ (47) והיה נראה ששוב נראה כמו בכל המשחקים האחרונים של מ.ס, שהיא כמעט מצליחה לכבוש. אבל הפעם היא הצליחה ובגדול, כשהבולט במחצית היה מיכאל אוחנה המצוין. גם שני החילופים של איל לחמן בהגנה, טובול במקום ניסים ומושל במקום אספה, היו "בינגו", כשהשניים תומכים שוב ושוב בתקפה.

זה התחיל עם אור אינברום (68) שבעט כדור שחזר מהגנת יבנה, לרשת ולא השאיר לניל אברבאנל, שוער יבנה סיכוי, 1:1.  8 דקות אח"כ נעשה הצדק. אינברום הגביה כדור חופשי ומיקי סירושטיין הקפטן נגח פנימה 1:2 לאשדוד. יבנה ניסתה לחזור ונזכרה לתקוף אבל בתוספת הזמן סגר גדי קינדה, שנכנס כמחליף עניין וכבש את השלישי ואת הראשון שלו העונה. 1:3 ומקום שלישי.

בשישי מחכה למ.ס אשדוד, הפועל אשקלון בחוץ. קל זה לא יהיה, גם לא לאשקלון. אבל אולי עכשיו הקבוצה המוכשרת בליגה, שחזרה לנצח, תעשה את זה גם במחזור הקרוב.

מ.ס: משפתי, אליהו (טובול), סירושטיין, ברדע, אספה (מושל), מונד, אוחנה, אינברום, קוגבינה, דוד, זריהן (קינדה)

צילום ועריכה:רפאל קסטרו (אנליסט מ.ס אשדוד).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך