יותם טל מאשדוד זומן לנבחרת ישראל

היכולת הטובה של הפועל אשדוד בליגת ווינר בכדוריד, מבליטה גם את שחקניה. יותם טל, 23, המקשר המצטיין של הקבוצה זומן לסגל נבחרת ישראל על ידי המאמן פר קרלן השבדי. הוא השחקן השלישי של אשדוד בנבחרת, בצוותא עם אורן מאירוביץ' ועומרי קושמרו. טל: אני שמח ללבוש את חולצת הנבחרת".
מאמן נבחרת ישראל, פר קרלן השבדי, זימן לסגל את המקשר יותם טל, כוכבה של הפועל אשדוד, שכבר ערך היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו (במסגרת יום אימונים כפול).
טל היה מועמד לנבחרת עוד לפני קמפיין מוקדמות אליפות העולם שנערך בארץ, אבל מאחר שהחל לעבוד בעבודה נוספת הוא התקשה להגיע לאימונים במסגרת סגל הזהב. כעת, המטרה היא למצוא פתרון קבוע לעניין, כדי שטל מהשחקנים המובילים בענף יוכל להשתתף באופן פעיל באימוני הנבחרת.
 
"אני שמח ללבוש שוב את חולצת הנבחרת", הבהיר טל, מהגורמים הבולטים שמובילים את אשדוד לעונה נפלאה, שהחלה בזכייה בגביע ווינר ונמשכת עם 6 ניצחונות רצופים בליגה והיצמדות למוליכה מכבי ת"א. טל בן ה-23 הבקיע מפתיחת העונה 40 שערים. טל הוא השחקן השלישי בנבחרת מהפועל אשדוד. אורן מאירוביץ ועומרי קושמרו, שייכים כבר לסגל הנבחרת.
 
המשימה הבאה של הנבחרת הבוגרת תהיה באפריל, בהתמודדות כפולה מול נבחרת רומניה, על העלייה לשלב השני במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. באיגוד פנו להתאחדות הגרמנית במטרה שיסייעו בקביעת משחקי אימון נוספים מול קבוצות בונדסליגה, לאחר המפגשים שקיימה הנבחרת בחודש שעבר מול פוקסה ברלין ומגדבורג. ספק אם תשובה תתקבל בקרוב בשל המצב הביטחוני באירופה. בנבחרת ממתינים לתשובות מהאיגודים מדנמרק ואסטוניה לגבי קביעת משחקי אימון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך