מיכאל סירושטיין נפצע שוב בידו

מיכאל סירושטיין, קפטן מ.ס אשדוד, נפגע במהלך המשחק מול נצרת עילית שוב בכף ידו, שנפגעה לאחרונה. בקבוצה מאמינים שיחזור לאימונים כרגיל. רועי בקל לא נכלל בסגל הקבוצה בגלל שהשחקן מעדיף להתחזק יותר לפני שיחזור לשחק באופן פעיל.
השחקנים יוצאים מהאיצטדיון

מיכאל סירושטיין בלמה של מ.ס אשדוד, נפגע במהלך המשחק מול הפועל נצרת עילית ביום שישי שוב בכף ידו. אותה כף יד שנפגע בה רק לאחרונה.

כזכור סירושטיין, קפטן הקבוצה, נפגע בידו לפני כשבועיים, במהלך אימון של הקבוצה. אז התגלה כי הוא סובל משבר באצבע וחבלה במרפק היד. סירושטיין עלה לשחק כשידו חבושה גם מול הרצליה וגם בשישי האחרון מול נצרת עילית.

לקראת סוף המשחק, מול נצרת עילית, נפגע סירושטיין שוב באותו המקום. הוא נראה שהמכה שספג גרמה לו לכאבים , אבל המשיך לשחק עד לסיום. בימים הקרובים יידעו את מצבו. אבל בקבוצה כבר הודיעו כי הם מאמינים שהקפטן יחזור לאימונים מלאים ויישחק כרגיל.

רועי בקל, שאמור היה להיכלל בסגל, אף הוא לאחר פציעה בת שנה, עדיין לא מרגיש כשיר במאת האחוזים ורוצה להתחזק לפני שיחזור למשחק ליגה רשמי. בקל כבר מתאמן באופן סדיר עם הקבוצה, אבל חזרתו תתאחר. לא ברור אם יישחק מול יבנה בשלישי או בשישי מול אשקלון .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך