מ.ס אשדוד רוצה לחזור היום לנצח

מ.ס אשדוד רוצה בשישי (15.00) לחזור ולנצח במשחק הביתי מול נצרת עילית. תחרות על ההרכב כשהקשר אור אינברום והשוער רועי משפתי, חוזרים לאחר הרחקה. רועי בקל עשוי להיות בסגל. כל ההחלטות יתקבלו היום. האורחת, אותה מאמן עופר טלקר, נוצחה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים.
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים בסיום המשחק

צרות טובות לאיל לחמן מאמנה של מ.ס אשדוד, לקראת המשחק מול הפועל נצרת עילית, מהתחתית. היום  (שישי, 15.00), באצטדיון הי"א. כמעט כל הסגל עומד לרשותו. שני המורחקים, מהמשחק מול הפועל פ"ת, הקשר אור אינברום והשוער רועי משפתי יחזרו לסגל הקבוצה.

גם רועי בקל, שחוזר לכושר משחק לאחר שנת היעדרות בשל פציעה, עשוי לחזור לסגל. לזה יש להוסיף את שחקני הנבחרת הצעירה, מיכאל אוחנה, גדי קינדה ודין דוד, שחוזרים לאחר שני משחקי הנבחרת וגם ניב זריהן, שלא פתח מול הרצליה, בתמונת ההרכב, כך שללחמן יש "כאבי ראש". אבל אצל לחמן זה פועל לטובה, כי המאמן שמח שכולם מרגישים שהם אופציה ל-11 הראשונים ותמורה מהם עשויה להיות גדולה יותר.

"צרות טובות" לאיל לחמן. (צילום:פבל)
"צרות טובות" לאיל לחמן. (צילום:פבל)

הקבוצה רוצה לחזור לנצח לאחר שלושה משחקים בהם השיגה 2 תוצאות תיקו והפסידה פעם אחת. ניצחון של אשדוד, על נצרת עילית, יקרב את הקבוצה לאחד מהמקומות הראשונים, כשעוד חסר לה משחק שיושלם ביום שלישי מול יבנה.

המאמן איל לחמן, יודע שלמרות מיקומה ואולי בגלל מיקומה של נצרת עילית, בתחתית, מרחק 2 נקודות מהקו האדום, זה יהיה משחק קשה, כי נצרת עילית תגיע לנסות להוציא נקודה בכל דרך אפשרית מבחינתה. לחמן:" אין משחק ליגה קל. כל משחק הוא קשה. צריכים להראות הרבה אופי".

את האורחת מאמן  עופר טלקר. נצרת עילית נמצאת בתקופת התאוששות ונוצחה פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים. מי שעלול להיעדר מהמשחק הוא הקשר יניב בריק, משחקניה הבולטים של הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך