טרוריסטים ארורים, תעזבו את הכדורגל בשקט!

בנוסף לפיגוע המחריד בפריז שזעזע את העולם, הטרוריסטים הנפשעים רצו לבצע פיגוע המוני במשחק בין צרפת לגרמניה באצטדיון הצרפתי הלאומי, "סטאד דה פראנס", במעבר חד, חכם סידי לא אוהב את ההתבכיינות של אנשי הפועל ת"א. וגם מעביר מסר ברור ליעקב שחר – תן גיבוי לרוני לוי ולא לכוכבים הדועכים של מכבי חיפה

אני כמו כולם. פתחתי עיניים (אחרי בילוי סוער, בערב שישי שעבר, כמו כל שישי בנות, כמו כל שישי וכמובן שאתן מוזמנות, תמיד הדרינק על חכם סידי…), וגיליתי כי העולם השתנה, בעיניי חכם סידי השתנה. התעוררנו למתקפת הטרור בפריז עם כ-120 הרוגים וכ-200 פצועים, זה בדיוק כמו ה-11 בספטמבר של ארה"ב. צרפת אינה ארה"ב, היא לא תגיב כמוה, בימי בוש, שתקף את כל המזה"ת (כולל איראן, מר אובמה, כולל איראן). אבל אירופה לפחות, התעוררה כמוני (ולא כמוני, אחרי בילוי לצלילי שנות השמונים) לתקופה אחרת.
אבל למה אני מתייחס לזה פה, בטור ספורט? כי בכל אירועי הטרור הנוראיים האלה שהיו בכמה מקומות, כמו תיאטרון ומסעדה, ניסה אחד מבני השטן (וסליחה על המחמאה), לפוצץ עצמו בתוך האצטדיון הצרפתי הלאומי, "סטאד דה פראנס", עת נערך שם משחק בין נבחרות צרפת וגרמניה.

העצוב בסיפור הזה, היא העובדה שהמיקום של האצטדיון המפורסם והמפואר הזה, הוא בפרברי פריז. הכוונה של הצרפתים (והצרפתיות..) היה להביא את הכדורגל לאזור של המהגרים המוסלמים מצפון אפריקה, שידועים כחובבי כדורגל ולקרב אותם לשילוב בחברה בצרפת דרך הכדורגל. עובדה שבנבחרת צרפת יש שחקנים שהם בני מהגרים מצפון אירופה, מלמדת על זה.

אותו זבל אנושי (ושוב, סליחה על המחמאה) ניסה לפגוע בזה. ניסה לפגוע במקום שבו הספורט יכול לנצח. זה מלמד משהו על הטרור בעולם, שהם באים רק להרוס להרוס ועוד להרוס. אבל זה סיפור למקום אחר. למזלנו הגדול הוא לא צלח והוא פוצץ עצמו וירד בכ-72 חתיכות לגיהינום (אם יקבלו אותו לשם) ונמנעה מזימתו השטנית.

זה היה הורס את המקום היחיד שעוד נישאר אולי נורמאלי בצרפת, באירופה אולי בעולם כולו – בספורט. תארו לכם מי היה מגיע למשחקי כדורגל מאותו הרגע, במקום שהפחד שולט בו.? המוות שלו מחוץ לאצטדיון יאפשר בעתיד לרבים להיכנס פנימה. יש לחכם סידי עוד הרבה מה להגיד על הטרור בעולם. אבל לא יפרסמו כאן את כל הקללות…

הבכיינים מתל אביב
להבדיל אלף אלפי הבדלות, נחזור לאזור שלנו, לליגה שלנו. או נכון יותר לנבחרת שלנו, הצעירה. לא אכנס כאן ליכולת המדהימה של שחקני מ.ס אשדוד, שהשתלבו בנבחרת והיו מהבולטים, אני רוצה להתייחס כאן לבכיינים מהפועל ת"א ואל תכינו עבורם את הממחטות.
גורמים בהפועל ת"א, גורמים, אין שם גבר שיידבר, ביקרו לפני המשחק מול הונגריה (שבו הנבחרת ניצחה 0:3) על כך שהמאמן אריק בנאדו זימן 3 שחקנים מהלאומית (כשהכוונה כמובן לשחקני מ.ס אשדוד גדי קינדה, מיכאל אוחנה ודין דוד), ולא מספיק שחקנים מהפועל ת"א.
לפני שאמשיך, חשבתי מיד להתקשר לחברת הסעות אוטובוסים. ולמה חכם סידי רץ לטלפון? בכדי להזמין הסעה לירושלים. ולמה ירושלים? בכדי שאנשי הפועל ת"א ואותם גורמים ביניהם, ייסעו בהסעה מאורגנת לכותל ויבכו שם יחד…
במקום שאנשי הפועל ת"א יבדקו מה קורה בקבוצה החלשה שלהם עד להחריד (שחכם סידי צפה במשחקי הקבוצה, בליגה, בשישי שעבר, ביום שישי ה-13 במקום סרטי אימה, ופחד מאוד), הם מתעסקים במי זומן לנבחרת?
במקום שאנשי הפועל ת"א, יתעסקו באוהדי הקבוצה שלהם, ששרים שירי שואה ומאחלים לאנשים רבים, ביניהם חתן פרס ישראל, שמעון מזרחי (ואני לא אוהד מכבי ת"א, זה בטוח) שיתאבד וימות, הם מתעסקים ברשימת הסגל.

אז יש לחכם סידי להגיד לכם משהו:
א. 3 שחקני אשדוד, שזומנו וכלום פתחו בהרכב (סחתין על הגוואווס בנאדו) במשחק מול הונגריה, סתמו לכם את הפה להרבה זמן וגם למקורבים לכם. ב. תתעסקו בקבוצה החלשה שלכם. שפכתם לכבירי הבעלים כסף שמספיק להאכיל חצי אפריקה, והיא לא פוגעת ואתם מתעסקים במי זומן למקודמות אירופה? בקצב הזה אם תמשיכו ככה בליגה, אז בעונה הבאה גם השחקנים שלכם יוזמנו לנבחרת הצעירה מהליגה הלאומית….

הבכיינים מחיפה
רוני לוי וחכם סידי מכירים תקופה ארוכה. אפשר להגיד (ותגידו) מה אתם רוצים על לוי, אבל הוא מקצוען. הוא בא לעבודה ולא לעבוד. לכן, לא ברור לי מה קורה לשחקנים הבכיינים של מכבי חיפה. כל הזמן באים בטענות לבוס שחר (וגם לו יש חלק בזה, שמקשיב להם בכלל), שהקבוצה ככה וככה וככה, ורוני לוי הוא כזה וכזה. זה לא פוסח על אף שחקן בכיר שם. אף אחד. במקום לשחק כדורגל, משחקים בלדבר על המשחק. פלבראה אומרים בשפת אימי (לדינו) ופלאברה זה לא מחמאה. בפרשנות מהירה זה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול… שחר אגב אח"כ מתרגז ביציע ולא מבין, את מה שחכם סידי כבר שכח, שהגיבוי הבלתי פוסק שלו לפאברזיאים (אנשי החול…), גורם לו אח"כ לקלל. הביצה והתרנגולת, שעוד מעט בקצב הזה של ההפסדים של חיפה, תשחט לו.

עכשיו פתאום נזכרו לתת גיבוי ללוי והידיעות מדברות על שחרור שחקנים בינואר, כולל חלק מ"אנשי הפלאברה". בחיפה אולי בונים על זיכרון קצר של אנשים, אבל חכם סידי (זוכרים שאני מורה להיסטוריה? לא שוכח גם כשישן…), זוכר שכבר בפתיחת העונה, רוני לוי ביקש לשחרר את אלירן עטר.

לוי היה בטוח ששחר ייתן לו גיבוי והשחרור של עטר יבהיר לשחקנים שמה שהיה בשנה שעברה וזו שלפניה וזו שלפניה (אדון שחר תתעורר, נגמרת עוד מעט המאה..), כבר לא יחזור ויש בעל בית חדש על הקווים. אבל שחר, שהוא בעל הבית (איזה בית, הכל קורס שם), עשה ללוי "תרגיל למאמן המתחיל" והשאיר את עטר. התוצאה עכשיו חזרה ליו"ר "בתרגיל ליו"ר המופתע", והקבוצה נמצאת לפני אחרונה. מכבי חיפה, לפני אחרונה?

תשמרו את הטור הזה. ברגע שיתנו לרוני לוי לעבוד, הוא יביא תוצאות. אם זה יקרה בינואר, ששם יתנו לו לעשות כרצונו ולהביא סגל בלי "כוכבים", אולי אז חיפה תראה כוכבים מהקומה הגבוהה שתעלה אליה בליגת העל. מהמקום שהיא נמצאת עכשיו בקושי רואים אם זה בוקר או לילה. מה שבטוח, חושך בחיפה.

וחכם סידי אומר: תאמינו בעצמכם כי ברגע האמת… תזדקקו לעזרתכם…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך