על הטעות הזו של ארה"ב ואירופה כולנו עלולים לשלם!

אין לי כוונה להיות פה פוליטקלי קורקט, זאת אומרת לכתוב דברים בצורה עדינה, הכל יהיה פה ישיר ולפנים, רק שתדעו את זה. חכם סידי אומר את האמת. נכון, האמת שלו, אבל רק את האמת אותה הוא רואה, עכשיו אפשר להתחיל...

לא רק צרפת עוברת בימים אלה טראומה בעקבות הפיגוע, כל אירופה עוברת טראומה כזו. כל מדינה באירופה מפחדת שהיא הבאה בתור. פיגוע בסדר הגדול הזה, יכול לפרק אומה שלה. ליבי עליהם. לדעתי זה הרבה יותר מאשר ליבם היה עלינו בתקופת פיגועי הסכינאות. מה, לא?

הבעיה הגדולה של הפיגוע של דאעש בפריז (וחכם סידי כתב על זה בדיוק בטור הקודם שלו… תבדקו ותראו על חלקו של אובמה בגדילתה של המפלצת של דעא"ש. לא בפיגוע, במימדים שגדלה להיות), מעבר לעבודה שזה פיגוע נפשע, היא מבחינת ישראל העצמתה של איראן. עכשיו אירופה וארה"ב שלא לומדות מטעויות, יהפכו את איראן למושיעה.

למה אתם שואלים? אז הנה ההסבר. איראן השיעית ודאעש הסונית (שאת מימונה הראשון קיבלה מסעודיה הסונית, שתלחם באיראן), נלחמות ביניהן זמן רב. לא בגלל אירופה. הצחקתם את חכם סידי, בגלל מי מהם תשלוט באזורים (חלקם הגדול מלא בנפט ובגז), אותם האמריקאים פינו או גרמו לקריסתם. עיראק, לוב, סוריה תימן. אירופה שלא מבינה במזרח תיכון בכלום, עושה אחד ועוד אחד ויוצא לה לצערנו 3. היא רואה את איראן כצד הטוב שנלחם בדאעש המסוכנת, ולכן עכשיו איראן תציל מבחינתם את אירופה. את העולם. טעות. טעות גדולה, שעוד ישלמו עליה "בזמן ובמזומן!".

איראן מסוכנת פי כמה מאות מדאעש. דאעש הוא ארגון טרור. אומנם מסודר, אבל עדיין ארגון. איראן, אירופה "יקירתנו", היא מדינת טרור וזה ידידיי הרבה יותר מסוכן. אם אירופה וארה"ב של אובמה החלש, היו מחליטות להיכנס רגלית לתוך המזרח התיכון ולחסל את דאעש ולא רק בהפצצות מהאוויר, כפי שהן עושות, זה היה נגמר מהר מאוד. מהר משאתם חושבים. אבל את זה הם לא יעשו.

מה הם כן יעשו? הם יתנו לאיראן, אותה איראן שהיא ראש הנחש במזה"ת, מדינת טרור שממנת טרור בסוריה (נגד מוסלמים, אל תתבלבלו), בלבנון לחיזבאללה, בתימן לחוטים, בעזה לחמאס. כך ייצא שבחסות אירופה, איראן תייצא את המהפכה האסלאמית שלה (והכוונה למהפכה גם כלכלית לא רק דתית. הכל כסף, זוכרים?), לכל מקום ועוד תתקבל בכבוד מלכים. ברור לכם שזה יחזור כבומרנג לאירופה. לא בצורת פיגוע נוראי כמו בצרפת, אלא בצורת פצצה גרעינית שתאיים על כל העולם (וזו מלחמת עולם יקיריי), ובעיקר על העולם המערבי, שמפחד ומהסס (כמו שפחד מהיטלר וקיבל מלחמת עולם. וכן אני משווה בין היטלר לאיראן).

ומה עושה אירופה באותו הזמן, תגידו? מתכוננת, נזהרת מהטרור האיסלמי, שהוא הטרור היחידי בעולם. אין טרור נוצרי, אין טרור יהודי, מצטער. אין. לא. אירופה מאשימה את ישראל… את ישראל. לא להאמין. כמעט ובא לי להגיד שאירופה תתבשל במיץ שלה, אבל אנחנו שונים.
הה מה שאמרה השבוע שרת החוץ של שבדיה המנותקת, שבקרוב תבין שגם היא לא חסינה (וחס ושלום אני לא מאחל להם), הגברת מרגוט וולסטרום, חסרת המושג הבסיסי, שבחייה לא יצאה מביתה המרווח בשטוקהולם אני מניח. אותה גברת אמרה כי הטרור בעולם נובע מהעבודה שיש כאלה מיואשים כמו הפלסטינאים בישראל. הנה הציטוט של הגברת הלא כל כך חכמה הזו (שזה טיפשה בעברית): "כדי לנטרל את ההקצנה האסלאמית אסור לנו להגיע למצב כמו של הפלסטינים במזרח התיכון שרואים שאין להם עתיד".

מעבר לעובדה שהיא מכשירה סכינאות נגד ישראל, היא גם במילים אחרות מצדיקה טרור נגד אירופה ונגדה… זה ועוד, בנוסף היא אומרת במילים אחרות, שמוסלמים (דאעש) רצחו נוצרים (טרור בפריז), בגלל היהודים (ישראל). זה לי מזכיר משהו מתקופות חשוכות.
הבנתם? אירופה במקום להילחם בטרור, להיכנס למזה"ת ולפגוע בדאעש, להחרים את איראן כמו בתקופת בוש הבן ואולי אפילו "חס וחלילה" להיעזר בישראל, מאשימה אותנו!! אותנו!! איך חכם סידי אומר? "יש אנשים שאני מקווה שמאמינים באלוהים, כי רק הוא יכול לעזור להם".
12 מיליון מוסלמים נהרגו במלחמות בין מוסלמים. 12 מיליון, אתם קולטים? אנחנו לא הגענו והלוואי ולא נגיע לפגיעה כזו ולא משנה בבני איזה דת. אני האחרון, האחרון, שיעודד הרג אנשים חפים מפשע, בוודאי ילדים. אבל אולי אירופה יקרה, במקום לסמן מוצרים של יהודים, כפי שעשיתם ממש לאחרונה, תתחילו לטפל באמת בבעיה? לפני שהבעיה תטפל בכם?

(משה סידי, מרצה לסכסוך הישראלי ערבי).

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך